וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויני דל נגרו פוטר מלוס אנג'לס קליפרס

המאמן שהוביל את הקליפרס לעונה נהדרת, לא ימשיך אחרי הכישלון בפלייאוף. בלוס אנג'לס הודו שלכריס פול היה חלק בדבר

אחרי האכזבה שנחלה העונה בפלייאוף בדמות הדחה מוקדמת על ידי ממפיס גריזליס אחרי שכבר הוליכו ביתרון של שני משחקים בסדרה, החליטה לוס אנג'לס קליפרס שלא להאריך את חוזהו של מאמנה, ויני דל נגרו. המאמן נפגש בסוף השבוע האחרון עם הבעלים של הקליפרס, דונלד סטרלינג בכדי לדון במצבה של הקבוצה, ולא הצליח לשכנע את הבעלים שהוא מסוגל לשנות את המצב.

סגן הנשיא, גארי סאקס אישר את הדברים, והסביר מה באמת מעניין את הקבוצה מלוס אנג'לס: "הדבר הכי חשוב כרגע עבור המועדון הוא להחתים את הכוכב שלנו, כריס פול. זו המטרה שלנו. אנחנו רוצים לשים את עצמנו בעמדה לעשות זאת. אנחנו מרגישים שהארגון שלנו יכול להתקדם. זה קשה, זה לעולם לא פשוט, אבל אנחנו בטוחים שנצליח בכך".

מאמן לוס אנג'לס קליפרס ויני דל נגרו. רויטרס
משלם את המחיר. דל נגרו/רויטרס

כשנשאל האם לפול עצמו היתה השפעה על פיטוריו של המאמן, אמר סאקס: "אנחנו רוצים לקבל פידבק מכל השחקנים שלנו כדי לשמוע מה יש להם לומר. מה שאנחנו לא עושים, אנחנו עושים כארגון. כמובן שאנחנו מקשיבים לכוכבים הגדולים שלנו. כשאתה מקבל החלטות מקצועיות, טבעי שתקשיב לעובדים שלך, אני לא חושב שזה חריג".

בעקבות פיטוריו של דל נגרו, נשמעים לא מעט ספקולציות לגבי זהות מחליפו של המאמן, בעיקר נוכח העובדה שהקליפרס הופכים לאחד המועדונים האטרקטיביים ביותר ב-NBA. שמות המועמדים שעולים בתקשורת האמריקאית כוללים את סטן ואן גנדי, אלווין ג'נטרי, ביירון סקוט ומייק מאלון. הקליפרס הם קבוצת הפלייאוף השנייה העונה שמפטרת מאמן, אחרי שברוקלין נטס עשתה זאת לפי.ג'יי קרליסימו בתחילת חודש מאי.

דל נגרו הגיע לקליפרס בשנת 2010, ובעונתו הראשונה בעמיד מאזן של 50:32. בעונתו השניה הדברים כבר השתפרו עם הגעתו של בלייק גריפין, והמאזן עלה ל-26:40 (בעונה המקוצרת), בעוד העונה רשמו הקליפרס 26:56 בדרך למפגש עם הגריזליס בפלייאוף, שם הפסידו 4:2 אחרי שניצחו את שני המשחקים הראשונים בסדרה.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס כריס פול (שמאל) בלייק גריפין (ימין). רויטרס
הוא הסיבה העיקרית להעזבת דל נגרו? פול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully