וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס ניצחו את הגריזליס 89:93 בהארכה ועלו ל-0:2

סן אנטוניו שמרה על יתרון הביתיות בגמר המערב אחרי שאיבדה יתרון של 18 נק'. 15 נק' ו-18 אס' לפארקר, קונלי קלע 18

סן אנטוניו עשתה הבוקר (רביעי) צעד גדול לעבר חזרה לגמר ה-NBA, כשגברה 89:93 על ממפיס אחרי הארכה ועלתה ל-0:2 בגמר המערב. הספרס שמטו יתרון של 18 נקודות ונגררו לקרב דרמטי מול הגריזליס הנושאים לחלץ לפחות ניצחון אחד בטקסס, אבל הניסיון עמד לצידם של המקומיים, וכעת תעבור הסדרה לממפיס, שם יארחו הגריזליס את המשחק השלישי בלילה שבין שבת לראשון. הלילה תיפתח סדרת גמר המזרח עם המשחק הראשון בין מיאמי לאינדיאנה.

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
הניסיון עשה את שלו. טים דאנקן/AP

מהלך המשחק

הספרס נכנסו טוב יותר למשחק והוליכו 0:7, אבל אז ההגנה של ממפיס התחילה להתאפס, בעוד שההתקפה שלה המשיכה לקרטע, והרבע הראשון הסתיים ב-13:15 לסן אנטוניו. קיון דולינג הפך את הקערה עם חמש נקודות רצופות מהספסל, לפני שהמקומיים שוב שלפו את הנשק העיקרי שלהם מהמשחק הקודם - השלשות של המחליפים, שעזרו להם להשתלט על העניינים ולברוח ל-31:46 במחצית.

ברבע השלישי נרשם יתרון השיא של הספרס עם 41:59, כשטוני פארקר לא הפסיק לפטם את חבריו, זאק רנדולף נראה טוב יותר ממשחק הנפל הקודם שלו אבל עדיין רחוק מיכולתו הרגילה, ושבע דקות לסיום התוצאה עמדה על 70:83 לסן אנטוניו. הפעם הגיע תורו של קווינסי פונדקסטר לצלוף חמש נקודות רצופות ולתת את האות לפתיחת הקאמבק, והגריזליס הצליחו לכפות מותחן של ממש עם ריצת 2:15.

זאק רנדולף שחקן ממפיס גריזליס. AP
עדיין רחוק מיכולתו הרגילה. זאק רנדולף/AP

ביתרון 81:85, מאנו ג'ינובילי איבד כדור גורלי וביצע עבירה מכוונת על טוני אלן בניסיון למנוע ממנו לקלוע ליי אפ. אלן העניש עם שתי קליעות עונשין מדויקות, ומייק קונלי בחדירה אופיינית שוב התעלה בקלאץ' ואיזן ל-85:85 עם 18 שניות על השעות. טים דאנקן החטיא זריקה רעה עם הבאזר והקבוצות הלכו להארכה.

בתוספת הזמן דאנקן פיצה את חבריו עם שש נקודות גורליות שנתנו לספרס יתרון 87:91. ג'רד ביילס צימק בג'אמפ נאה 17 שניות לסיום, ופארקר קלע רק אחת משתיים מהקו כדי לתת לגריזליס הזדמנות נוספת. אלא שהפעם ביילס החטיא, וקורי ג'וזף קבע את תוצאת המשחק עם קליעת עונשין מדויקת שסגרה את הסיפור.

דאנקן סיים עם 17 נקודות (6 מ-14), 9 ריבאונדים ו-4 חסימות. פארקר רשם 15 נקודות באחוזים רעים (6 מ-20) אבל הוסיף גם 18 אסיסטים (אחד פחות מכל שחקני הגריזליס גם יחד). טיאגו ספליטר תרם 14 נקודות, קאווי לאונרד רשם 12 ו-9 קרשים וג'ינובילי הסתפק ב-7 בלבד. את ממפיס, שקלעה רק 34% מהשדה, הובילו קונלי וביילס עם 18 נקודות כל אחד. רנדולף סיים עם 15 נקודות (6 מ-18) ו-18 ריבאונדים.

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
אסיסט אחד פחות מכל שחקני הגריזליס. טוני פארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully