וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב לסוכנו של אבי ריקן: "תמתינו מספר ימים"

21.5.2013 / 14:23

לאחר שטיוטת הסכם ראשונית הועברה לעו"ד של טביב, שצפוי לרכוש את בית"ר בימים הקרובים, הבעלים המיועד החל לעבוד

אלי טביב, שצפוי לרכוש את בית"ר ירושלים בימים הקרובים, יצר קשר עם מאיר ריפמן, סוכנו של קשר הקבוצה אבי ריקן וביקש ממנו להמתין מספר ימים לפני שהשחקן יחתום בקבוצה אחרת בישראלי, זאת על מנת לנסות ולהשאירו במועדון. איציק קורנפיין הציע לריקן חוזה לשלוש שנים בו ירוויח כמיליון ש"ח בעונה וטביב יצטרך לשדרג את ההצעה לפחות ב-50% על מנת לשמור על ריקן בצהוב-שחור.

כאמור, טביב מתקרב לרכישת הקבוצה והבוקר (שלישי) הועברה לידי עורכי דינו של טביב טיוטת ההסכם הראשונית על ידי עורך דינו של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, ובשלב זה עובדים עורכי דינו של טביב על תיקונים ושינויים אותם הם רוצים לראות בהסכם.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. קובי אליהו
רק שדרוג משמעותי יביא אותו להיענות להצעת בית"ר. ריקן/קובי אליהו

בשל מצוקת הזמן, מנסים בשני הצדדים לארגן למחר פגישה בה ניתן יהיה לקדם את העסקה. גורם המעורה בפרטים אמר היום: "יש רצון לסגור את כל הקצוות ולסכם אבל אי אפשר להתחייב שזה יקרה כבר בפגישה הבאה למרות שיש סיכוי טוב שזה אכן יקרה. אלי טביב רוצה בוודאות את בית"ר ירושלים".

הדיבורים על הרכישה המתקרבת של טביב נשמעו גם היום בבית וגן, כאשר אנשים המנהלה של בית"ר אמרו היום כי "המערכת עובדת כאילו טביב סגור וכבר מתכוננים להעביר את המועדון לידיים אחרות. ההתנהלות שונה, זה מרגיש שהכל כבר סגור".

אלי טביב. קובי אליהו
קיבל את טיוטת ההסכם הראשונית. אלי טביב/קובי אליהו

מעבר לכך, למספר שחקנים בכירים של בית"ר הועברו ב-24 השעות האחרונות מסרים לא לסגור בקבוצות אחרות עד לסוף השבוע וכי הסיכויים שטביב יסכם על רכישת הקבוצה גבוהים. במידה וטביב ירצה לראות את אבי ריקן וקובי מויאל ממשיכים בקבוצה, הוא יצטרך להעלות את ההצעות שהציע איציק קורנפיין לשניים בעשרות אחוזים.

דינו שקבורץ מחזיק במספר הצעות מחו"ל ועוד אחת מהארץ ולא ימתין לבית"ר מעבר לסוף החודש הקרוב. שקבורץ רוצה מאוד להמשיך בקבוצה אך חושש מהסחבת לאחר שבקיץ האחרון המתין למועדון עד לסוף חודש יולי שתאשר את החתמתו. דריו פרננס נותן עדיפות לבית"ר אך בניגוד לשנים קודמות, בשל המכה הכלכלית שספג מהבנק בקפריסין, לא בטוח שיסכים להתפשר בשכרו.

במידה וטביב יגיע, ניר סביליה ודוד אמסלם מועמדים לתפקידים ניהוליים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, גיא לוזון הוא המועמד המועדף לעמדת המאמן, אם כי במידה שלוזון יממש את רצונו לצאת לחו"ל, רוני לוי הוא האופציה הבאה מבחינת טביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully