וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי טביב וגאידמק נפגשו: ”יש רצון להתקדם”

16.5.2013 / 11:28

עורכי הדין ייפגשו לנסח טיוטת הסכם לרכישת בית”ר. בהודעה משותפת מסרו: ”יש קשיים מהתחייבויות תלויות ועומדות”

עורכי הדין של אלי טביב, יורם זמיר ונועם פורר, נפגשו היום (חמישי) עם עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, בניסיון לקדם את המשא ומתן לשלב בו אפשר יהיה לדבר על טיוטת הסכם ראשונית בנוגע לעסקת מכירה של בית"ר ירושלים מגאידמק לטביב. בתום הפגישה מתברר כי בימים הקרובים ייפגשו הצדדים כדי לנסח טיוטת הסכם.

מיד לאחר הפגישה יצאו הצדדים בהודעה משותפת, לראשונה מאז החלו המגעים בין הצדדים, ובה נימה של אופטימיות. "קיימים עניין ורצון משותפים להתקדם עם העסקה בכוונה לממש אותה עם תום תקופת הצינון של טביב", נכתב בהודעה.

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק עם בעלי קרית שמונה איזי שרצקי. ברני ארדוב
בצד של גאידמק שומרים על זהירות/ברני ארדוב

עוד נמסר בהודעה המשותפת כי "ישנם קשיים שנובעים מהתחייבויות תלויות ועומדות. חלקן התחייבויות שוטפות שמתייחסות למשכורות העונה הנוכחית, שבהן טביב אינו מוכן וגם אינו רשאי לשאת. חלקן התחייבויות ידועות ושאינן ידועות שמתייחסות לתקופות מוקדמות יותר. הצדדים מבררים את היקף החשיפה, דנים באופן חלוקתה וישובו להיפגש בימים הקרובים".

מי שממתינים בקוצר רוח להתפתחויות הם שחקני הקבוצה, שמרביתם סיימו חוזה ורוצים לקבל תשובות בנוגע לעתידם. היום יחגגו השחקנים בחתונתו של קובי מויאל בנווה אילן כאשר במקביל יחתן המאמן אלי כהן את בנו בתל אביב. חלק מאנשי המועדון יחלקו את הערב בין האירועים.

עדכון ראשון: 8:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully