וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר: "אף אחד לא שמח בחדר ההלבשה שלנו"

טירוף הפלייאוף: הספרס זוכרים את הטראומה מאשתקד ולא בונים על חולשת זאק רנדולף, הגריזליס מלקקים את הפצעים

מספרי המשחק בין סן אנטוניו לממפיס (83:105 לספרס, שעלו ל-0:1 בסדרה)

* הספרס, שלא הפסידו במשחק מספר 1 של אף סדרה מאז שפתחו את פלייאוף 2011 עם הפסד לגריזליס, עלו למאזן 0:3 במשחקי 1 בפלייאוף הנוכחי עם ממוצע נקודות של 108.3 למשחק. לעומתם, הגריזליס עומדים על מאזן של 3:0 עם 88.3 נקודות למשחק.

* ממפיס הפכה לקבוצה השלישית אי פעם שמפסידה במשחק הפתיחה של שלוש סדרות פלייאוף שונות באותה עונה, אף אחת מהשתיים הקודמות לא הצליחו להשלים קאמבק בפעם השלישית ולנצח בסדרה.

* עוד סיבה לדאגה בעירו של אלביס: רק ארבע קבוצות לאורך ההיסטוריה הפסידו בפתיחת גמר איזורי בפער של 22 נקודות ומעלה והצליחו בסופו של דבר להעפיל לגמר ה-NBA.

* סן אנטוניו הפגיזה 14 שלשות, המספר הרב ביותר שממפיס איפשרה לקבוצה יריבה לאורך כל העונה.

* זאק רנדולף, שהוביל את טבלת הקלעים במהלכי פוסט אפ בפלייאוף עם 9.1 נקודות למשחק, הגיע רק לשני מהלכי פוסט אפ במהלך המשחק, וסיים עם שתי נקודות בלבד (1 מ-8 מהשדה).

זאק רנדולף שחקן ממפיס גריזליס. Stephen Dunn, GettyImages
שותק לחלוטין. זאק רנדולף/GettyImages, Stephen Dunn

שנתיים אחרי שממפיס הדהימה את הספרס שדורגו אז ראשונים במערב, פתחה סן אנטוניו את גמר המערב 2013 עם ניצחון ביתי מוחץ שנתן לה יתרון 0:1 ומומנטום רב לפני המשחק השני אותו תארח בלילה שבין שלישי לרביעי. המדורגת 2 בנתה יתרון של 17 נקודות ברבע הראשון, וגם אחרי שהוא הצטמק לשש בלבד ברבע השלישי השליטה נותרה של הספרס, שקיבלו 44 נקודות מהספסל והפציצו 14 מ-29 מחוץ לקשת.

"אני יכול להבטיח לכם שאף אחד לא שמח בחדר ההלבשה שלנו", הזכיר טוני פארקר שקלע 20 נקודות את היתרון 0:2 על הת'אנדר בגמר המערב אשתקד שהסתיים בהפסד 4:2. "בשנה שעברה הובלנו כבר 0:2 באותו שלב והפסדנו. זה בסך הכל משחק אחד, ואין לו שום משמעות. יש לנו עדיין דרך ארוכה".

על חולשתו של זאק רנדולף אמר הרכז הצרפתי: "כמובן שהוא הקלע הטוב ביותר שלהם. הוא חיה בצבע ואנחנו יודעים שהוא לא ישחק ככה בשאר המשחקים, זה פשוט קורה לפעמים". גרג פופוביץ' התייחס לתרומה הגדולה של הספסל: "השתמשנו בספסל שלנו כל העונה, ואני חושב שזה עזר למחליפים לצבור קצת ביטחון". טים דאנקן הוסיף: "ננסה לזכות בסדרה הזו כקבוצה, כמו שעשינו כל השנה. אנחנו צריכים למצוא תפוצה מכל מיני כיוונים".

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. Ronald Martinez, GettyImages
"אנחנו יודעים שרנדולף לא ישחק ככה בשאר המשחקים". טוני פארקר/GettyImages, Ronald Martinez

בצד השני אמר ליונל הולינס: "פשוט לא שיחקנו טוב, לא היה משהו ספציפי. רצנו מהר מדי, החטאנו כמה לייאפים, לקחנו זריקות רעות וההגנה שלנו הייתה ממש איומה. היינו בהייפר, פשוט השתוללנו בכל מקום בהגנה. היו לנו ארבעה שחקנים בצבע ואף אחד לא שמר על קשת השלוש, וזו לא הדרך בה אנחנו משחקים הגנה".

גם מארק גאסול, שחקן ההגנה של העונה שרשם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, ניסה להסביר מה השתבש: "בכל פעם שעשינו טעות הגנתית, הם גרמו לנו לשלם על כך. או שעזרנו יותר מדי או שלא עזרנו בכלל, ובכל מקרה הם הענישו אותנו בכל פעם".

מארק גאסול שחקן ממפיס גריזליס. Ronald Martinez, GettyImages
"הענישו אותנו בכל פעם". מארק גאסול/GettyImages, Ronald Martinez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully