וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה מתקרב לברצלונה, אלכסיס יימכר לאנגליה?

בלם פ.ס.ז' צפוי לעזוב בעקבות אנצ'לוטי. מסי חגג את האליפות עם בנו והמוצץ, וילאנובה לקהל: "בלעדיכם זה היה הרבה יותר קשה"

שבוע אחרי שהבטיחה רשמית את זכייתה באליפות ספרד, חגגה אמש (ראשון) ברצלונה את התואר הטרי עם אוהדיה בקאמפ נואו אחרי הניצחון 1:2 על ויאדוליד. בארסה שמרה על חלום 100 הנקודות בעונה כשהתייצבה על 94 נקודות שני מחזורים לסיום העונה בלה ליגה, והיא תנסה להשלים את המלאכה בשני המשחקים הנותרים שלה מול אספניול ומלאגה.

ויקטור ואלדס עשוי להישאר מחוץ לסגל בהמשך העונה, ולמעשה לסיים את דרכו במועדון במידה ויעזוב הקיץ, אחרי שהגיע אמש ל-500 הופעות בברצלונה. השוער בן ה-31, שערך את הופעת הבכורה שלו בין הקורות באוגוסט 2002, רשם 360 הופעות בליגה, 12 בגביע המלך, 109 בגביעי אירופה השונים, 10 בסופרקופה הספרדי, 3 בסופרקאפ האירופי ו-6 בגביע העולם לקבוצות.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג אליפות עם מוצץ. AP
הציג את היורש. ליאונל מסי והמוצץ/AP

ליאונל מסי, שלא ישחק יותר עד סיום העונה בשל פציעה, זכה לחגוג לראשונה עם בנו, ועמד במרכז תשומת הלב כשהכניס לפיו את המוצץ של יורשו. בגיל חצי שנה הצטרף טיאגו מסי לחגיגות האליפות, יחד עם בניהם של ואלדס, אריק אבידל, דויד וייה, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס, אלכס סונג, חאבייר מסצ'ראנו, פדרו, פינטו וטיטו וילאנובה.

המאמן המאושר, שקרא אתמול כמו כולם את הדיווחים על כך שברצלונה מחפשת לו מחליף, אמר לאוהדים: "זה אושר ועונג להניף את גביע האליפות ולהחזיר אותו לברצלונה אחרי היעדרות של שנה. אני רוצה להודות לכם על הביטחון והעזרה שנתתם לנו לאורך העונה, בזמן התקופות הטובות והתקופות הלא כל כך טובות. בלעדיכם זה היה הרבה יותר קשה. אני רוצה להודות גם לצוות שלי שעשה עבודה פנטסטית, ומבקש מכם לעודד ולתמוך בשחקנים, הם יגרמו לכם ליהנות מכדורגל. ויסקה בארסה, ויסקה קטלוניה".

הקפטן קרלס פויול פנה גם הוא לקהל ואמר: "אנחנו רוצים להודות לכם על התמיכה שלכם. זו הייתה שנה קשה, אבל זכינו באליפות. הדבר החשוב ביותר הוא שאבידל וטיטו כאן איתנו, ועכשיו בואו נחגוג את התואר שהרווחנו ביושר. בשנה הבאה אנחנו רוצים עוד!".

שחקני ברצלונה חוגגים אליפות. AP
הגיע הזמן להודות לקהל. שחקני ברצלונה/AP

מי שככל הנראה חגג עם הבלאוגרנה בפעם האחרונה הוא אלכסיס סאנצ'ס, שכבר מספר שבועות מוזכר כמועמד לעזוב את הקבוצה הקיץ. 'אל מונדו דפורטיבו' דיווח הבוקר שנציגי החלוץ פתחו במשא ומתן עם אנדוני זוביזארטה לגבי המחיר שבארסה תדרוש על החלוץ הצ'יליאני, שמבוקש מאוד באנגליה על ידי מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וארסנל.

ובינתיים ב-'ספורט' טוענים שמעברו הצפוי של קרלו אנצ'לוטי לריאל מדריד עשוי לעזור לברצלונה להשיג את אחת ממטרות הרכש המועדפות עליה. על פי הדיווח, טיאגו סילבה לא מרוצה מעזיבתו של המאמן וצפוי לדרוש לעזוב את פריס סן ז'רמן בעקבותיו, והאלופה הספרדית הטרייה מתכננת להגיש הצעה מפתה לאלופה הצרפתית כדי להנחית את הבלם הברזילאי הנהדר. בתוך כך, העיתון האיטלקי "טוטוספורט" דיווח כי המועמד המוביל להחליף את אנצ'לוטי כמאמן פריס סן ז'רמן הוא לואיס אנריקה.

שחקן פ.ס.ז', טיאגו סילבה. רויטרס
לא הסתיר בעבר את רצונו להגיע לברצלונה. טיאגו סילבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully