וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ברצלונה מחפשת מחליף לטיטו וילאנובה?

הקטאלנים מכינים "תוכנית ב'" למקרה שהמאמן לא יוכל להמשיך בשל מצבו הבריאותי וכבר יצרו קשר עם פלגריני, שמקושר לסיטי

האם בברצלונה כבר חושבים על היום שאחרי טיטו וילאנובה? כאשר המאמן חזר לראשונה מניו יורק, שם שהה במהלך העונה מספר חודשים בטיפולים נגד מחלת הסרטן שתקפה אותו, גם הוא וגם ראשי המועדון הצהירו כי הוא חש בטוב וצפוי להמשיך בתפקידו, אולם על פי דיווחים בתקשורת המקומית, בחדרי חדרים בארסה כבר חושבת על "תוכנית ב'".

אחד השמות המרכזיים שעלו כמועמד להחליף את וילאנובה במידה שהוא לא יוכל לשמור על תפקיד המאמן בשל מצבו הבריאותי הוא זה של מנואל פלגריני. הצ'ילאני, שהוביל העונה את מלאגה עד לרבע גמר ליגת האלופות וסחף אותה לעונה נוספת בצמרת ה'לה ליגה', סגור במנצ'סטר סיטי על פי רוב כלי התקשורת המרכזיים בממלכה, אולם ייתכן והוא יבצע פניית פרסה על מנת לאמן את אלופת ספרד הטרייה.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. AP
יישאר בספרד למרות הכול? פלגריני/AP

ב"מארקה" טוענים היום (ראשון) כי גורמים בהנהלת ברצלונה כבר התקשרו לפלגריני ובדקו עמו האם השמועות בדבר מעבר לסיטיזנס אכן נכונות. התשובה שלו אגב, לא הובאה.

כזכור, פלגריני אימן בעבר את היריבה הגדולה של ברצלונה, ריאל מדריד, אצלה שרד על הקווים עונה אחת בלבד, 2009/10. הוא פוטר בסיום העונה כדי לפנות מקום לז'וזה מוריניו, זאת למרות שסיים במקום השני, במרחק שלוש נקודות בלבד מברצלונה, שזכתה באליפות באותה עונה. קודם לכן, פלגריני אימן את סן לורנסו וריבר פלייט הארגנטינאיות ואת ויאריאל במשך חמש עונות.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully