וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה טיילה עם 1:2 על ויאדוליד וחגגה אליפות

הקטאלנים ניצחו בזכות שערים של פדרו (21) ועצמי של ואליינטה (42), קיבלו את גביע האליפות והתקרבו ל-100 נקודות

המחזור ה-36 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) ואחרי שהאלופה הוכרעה וכך גם הקבוצות שיגיעו לליגת האלופות, נותרו מאבקים פתוחים על יתר המקומות שמובילים לאירופה וכך גם לגבי זהות היורדות. האלופה ברצלונה השיגה ניצחון לפרוטוקול בלבד 1:2 על ויאדוליד במשחק שבו הקטאלנים היו טובים יותר, אבל הסתפקו בשערים של פדרו (21) ועצמי של מארק ואליינטה (42) כדי לאסוף ניצחון נוסף בדרך אולי להשגת 100 נקודות. בסיום המשחק הוענק לקבוצה גביע האליפות כשגם ליאונל מסי הצטרף לחבריו וחגג יחד עם ילדו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם חבריו חוגגים את האליפות. GettyImages
מסי הצטרף עם הילד/GettyImages

לה קורוניה עשתה צעד חשוב בדרך להישארות אחרי שרשמה ניצחון קריטי 0:2 על אספניול שנשארה בליגה. סראגוסה ספגה שני שערים קריטיים בעשר הדקות האחרונות ונכנעה 2:1 מול בילבאו, מה שמשאיר אותה מתחת לקו האדום. ראיו וייקאנו השיגה 2:3 בחוץ על לבנטה והשאירה לעצמה סיכוי לסיים במקום השישי ממנו היא רחוקה כעת חמש נקודות כשנותרו שש בקופה.

שחקני ברצלונה חוגגים. AP
יש להם סיבה טובה לחגוג. שחקני ברצלונה אחרי השער הראשון/AP

ברצלונה - ויאדוליד 1:2

אחרי הבטחת האליפות, הקטאלנים הרשו לעצמם להוריד את הרגל מהגז ולהשתחרר. בארסה שלא הפסידה בליגה מאז תחילת מרץ בקלאסיקו לריאל נאלצה להסתדר ללא ליאונל מסי שמושבת עד לסיום העונה בגלל פציעה, אבל גם בלעדיו המארחים טיילו לניצחון מספר 30 העונה שמעלה אותם ל-94 נקודות. כבר אחרי 21 דקות איבוד כדור של האורחים הותיר את הכדור לצ'אבי שמסר לפדרו, והחלוץ שדהר קדימה סיים עם בעיטה חדה פנימה.

עשרים דקות נוספות חלפו כשהפעם כדור קרן של צ'אבי מצא דווקא את מארק ואליינטה שניסה להרחיק, אבל בעט פנימה והבקיע שער עצמי שהוריד את הקטאלנים ביתרון 0:2 למחצית. ויאדוליד, שכבר גמרה את העונה עם מאזן של ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים, נהנתה מפנדל שתי דקות לסיום אחרי שמרטין מונטויה הכשיל ברחבה את מאנוצ'ו, ו-ויקטור פרס דייק מהנקודה הלבנה.

איבאי גומס שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
שער שיוריד את סראגוסה ליגה? איבאי גומס/רויטרס

סראגוסה - בילבאו 2:1

סראגוסה ממשיכה בצלילה ואולי הערב המזל הרע שלה והמשחק נגד בילבאו יהיה זה שהיא תזכור כשהיא תיפרד מהליגה הראשונה. המארחים שלא הפסידו בשלושת המשחקים האחרונים ספגו שני שערים בעשר הדקות האחרונות, כולל אחד עמוק בתוך תוספת הזמן, ואיבדו הזדמנות לקטוף שלוש נקודות שהיו מקפיצות אותם אל מעל הקו האדום.

ההתחלה דווקא הייתה חיובית מבחינת סראגוסה כשאחרי 14 דקות פרנסיסקו מונטאנס הגביה כדור מצוין שהלדר פושטיגה נגח פנימה. עד הדקה ה-80 בילבאו לא הצליחה לחזור, אבל דווקא אז אוסקר דה מרקוס מצא את פרננדו יורנטה שבעט מתוך החמש פנימה. בדקה ה-92 הסיפור של סראגוסה כבר הוכרע אחרי שדה מרקוס בישל פעם נוספת, הפעם לאיבאי גומס שהבקיע מקרוב.

שוער דפורטיבו לה קורוניה דניאל ארנזוביה. רויטרס
קרובים להינצל. ארנסוביה/רויטרס

לה קורוניה - אספניול 0:2

אחרי רצף איום של ארבעה משחקים ללא ניצחון, לה קורוניה יכולה קצת לנשום לקראת המשך מאבקיה בתחתית. הקבוצה של פרננדו ואסקס מקדימה בנקודה בלבד את סראגוסה ותילחם על חייה עד הרגע האחרון. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, ריקי מצא את ברונו גמה ששיגר טיל מחוץ לרחבה שנעצר ברשת. דפו יזמה יותר ושמרה על היתרון כאשר בדקה ה-90 היא באה על שכרה כאשר התקפה מתפרצת הסתיימה עם מסירה של מנואל פאבלו לנלסון אוליביירה שבעט פנימה. אספניול, שאיבדה עניין בליגה, רושמת משחק רביעי ללא ניצחון.

לבנטה - ראיו וייקאנו 3:2

איזה משחק הפכפך קיבלנו היום בוולנסיה כאשר ראיו שהייתה זקוקה לנקודות כדי לשמור על סיכוי לאיים על המקום השישי השיגה את הנקודות שמשאירות אותה במרחק של חמש נקודות ממלאגה השישית. זה התחיל עם שער של פיטי בדקה ה-20 לזכותם של האורחים אחרי כדור חופשי מוצלח, המשיך עם השוויון של רוברט אקוואפרסקה בדקה ה-52 אחרי בישול של רובן גרסיה, והיתרון חזר ללבנטה ארבע דקות לאחר מכן כשפרנקו ואסקס הבקיע מקרוב. פיטי בעט פנימה פנדל שראיו קיבלה בדקה ה-72, וארבע דקות לסיום ויסנטה איבורה רק צימק. לבנטה עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, כשמתוכם היא רושמת חמישה הפסדים.

שחקני ברצלונה בכדורגל חוגגים זכייה באליפות. GettyImages
גם טיאגו הצעיר השתתף בחגיגות/GettyImages
שחקני ברצלונה בכדורגל חוגגים זכייה באליפות. GettyImages
יכולים עוד להגיע ל-100 נקודות/GettyImages
שחקני ברצלונה בכדורגל חוגגים זכייה באליפות. GettyImages
חגגו מול הקהל הביתי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully