וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ': "זה הרגע הכי מרגש בקריירה שלי"

18.5.2013 / 21:57

השוער סיים קריירה מפוארת במכבי חיפה עם ניצחון: "לא רציתי לעזוב עם הפסד". בנאדו: "שוער ענק. השארנו לו זיכרון מתוק"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה נפרדה הערב (שבת) מאחד מגדולי שועריה וסמליה - ניר דוידוביץ'. השוער בן ה-36 פרש אחרי קריירה ארוכה ומפוארת (386 משחקים, שבע אליפויות ושני גביעים) ונפרד מהאוהדים בטקס מרגש. גם החברים הקדישו לו את השערים והעניקו לו משחק פרידה למזכרת, עם ניצחון 2:3 על הפועל תל אביב. דוידוביץ' פינה את מקומו בתוספת הזמן לטובת אמיר אדרי ואמר שלום אחרי 18 שנים בקבוצה הבוגרת ו-27 שנים במכבי חיפה, כשהוא חושף חולצה עליה נכתב: "תודה! הקהל מספר 1" ומונף על ידי דקל קינן ויתר החברים. גם חיבוק אמיץ עם יניב קטן היה שם.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה הפורש על כתפיו של דקל קינן. אדריאן הרבשטיין
ערב שהוא לא ישכח. ניר דוידוביץ' על כתפיו של דקל קינן/אדריאן הרבשטיין

דוידוביץ' התרגש מקליפ הפרידה שהוקרן לכבודו, דמע כמו במסיבת העיתונאים ביום חמישי ואז פנה לאוהדים: "אני רוצה להגיד שאני אוהב אתכם, היה לי כיף, הרבה חוויות ואתם הקהל הכי טוב בעולם". הבעלים יעקב שחר בירך את השוער ששירת נאמנה את המועדון הירוק: "כשאתה היית בשער אני ישבתי רגוע ביציע והיום אני נפרד ממך, כשחקן, ואתה תפתח קריירה חדשה. יש לנו עוד תוכניות רבות ביחד. בינתיים, לאות הוקרה והערכה אני מגיש לך כאן את הכפפות של התמנון, אלה ששיחקת איתן בוולנסיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה הפורש. אדריאן הרבשטיין
פעם אחרונה בהחלט. ניר דוידוביץ' נפרד/אדריאן הרבשטיין

ניר דוידוביץ' סיכם את 90 הדקות האחרונות שלו בירוק: "זה ללא ספק הרגע המרגש בקריירה שלי. לא תיארתי לעצמי שהאצטדיון יהיה מלא. איתמר צ'יזיק פחד שלא יהיה מספיק קהל כדי לכבד אותי, אני מודה לקהל. הייתה לי הזכות לחוות כאן הרבה רגעים יפים". דוידוביץ' נשאל מה עבר לו בראש לפני המשחק: "היה חשוב לי רק לא להפסיד את המשחק הזה. יהיה לי עכשיו זמן לילדים שלי".

על הרגעים הגדולים בקריירה אמר השוער: "היו לי כל כך הרבה רגעים יפים, כל פעם חשבתי שהגעתי לשיא ואחריו הגיע עוד שיא. הייתי בכל המקומות והשגתי את כל מה שרציתי. ברור שהשאיפה שלי הייתה להגיע לליגה בכירה באירופה, אבל לשמחתי עשיתי את זה עם מכבי חיפה, שיחקתי איתה מול מיטב המועדונים באירופה וגם בנבחרת הייתה לי תקופה נפלאה".

על העתיד שלו במועדון אמר: "אני מאמין שאשאר כאן, אבל עוד לא יודע איפה. מה שייתנו לי אעשה באהבה. יש לי הרבה מה לתרום ואני בטוח שחיפה תהנה ממני גם בתפקיד הבא". השוער גם הודה לאשתו שהצטרפה אליו בעמדת הראיונות: "היא נתנה לי כוחות".

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה מודה לאוהדים. אדריאן הרבשטיין
רגעים מרגשים. ניר דוידוביץ' עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה, הצטרף לברכות לדוידוביץ': "יום מרגש מאוד, נפרדנו משני ענקים ששיחקו במכבי חיפה. ניר הוא שוער ענק, בנאדם ענק שנתן למועדון הזה את כל שנותיו. מגיע לו את כל הכבוד שבעולם, באמת יום מרגש. אני שמח שהשארנו לו זיכרון מתוק ביום האחרון שלו במגרש. אני מקווה שבעתיד יהיה לנו שוער ברמה שלו. הוא שוער ענק. הצניעות שלו, ההתמדה, הכישרון הבלתי נגמר בתור שוער. אני לא זוכר בימים שלי בכדורגל מישהו כל כך מוכשר בשער".

על המשחק אמר בנאדו: "היה חשוב לנצח את המשחק הזה ולסיים עם טעם של עוד. אני רוצה להודות לכל השחקנים על הדרך, לאורי אוזן וכל הצוות המקצועי, הרפואי והלוגיסטי. כולם עזרו לי המון בשנה הראשונה שלי בקבוצה הבוגרת. אני מתרגש, זה סיום עונה ראשונה שלי ועכשיו יש לנו הרבה עבודה בקיץ כדי להכין את הקבוצה. אני מסיר את הכובע בפניהם ומודה להם מכל הלב".

המאמן הצעיר סיכם גם את עונת הביכורים שלו על הקווים מבחינה אישית: "אני נהניתי. יש לי חבורה של שחקנים רציניים, שעובדים קשה ולומדים. שיחקנו כדורגל התקפי לאורך כל הדרך. לא הצבתי לי מטרה של מיקום כזה או אחר, אלא רציתי להחזיר את מכבי חיפה לצמרת הגבוהה. הכי גבוה שאפשר. מכבי חיפה באה לנצח כל קבוצה ובכל מקום. עשינו את זה בצורה הכי טובה, עשינו עונה נהדרת ובעונה הבאה נרצה מקום אחד יותר גבוה מהעונה הזאת".

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה הפורש עם מאמנו אריק בנאדו. אדריאן הרבשטיין
לא זוכר שוער כל כך מוכשר. אריק בנאדו עם ניר דוידוביץ'/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם ניר דוידוביץ'. אדריאן הרבשטיין
הקדישו לו את השערים. שחקני מכבי חיפה עם ניר דוידוביץ'/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה עם שלט לכבוד ניר דוידוביץ' הפורש. אדריאן הרבשטיין
גם הקהל הפתיע/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה עם שלט לכבוד ניר דוידוביץ' ('התמנון'). אדריאן הרבשטיין
בכרמל לא ישכחו את התמנון/אדריאן הרבשטיין
ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה הפורש עם אשתו. אדריאן הרבשטיין
לא עצר את הדמעות. ניר דוידוביץ' עם רעייתו אביטל/אדריאן הרבשטיין
ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה במשחק הפרישה, לצידו הנשיא יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
יאמן שוערים במועדון. ניר דוידוביץ' עם יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully