וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד במקום הרביעי אחרי 1:2 בסביליה

ולנסיה ניצחה 0:1 את חטאפה ותפסה את המקום לכמה שעות, אבל הבאסקים הגיבו עם ניצחון חוץ. אלצ'ה חזרה לליגה הבכירה

הקרב על המקום הרביעי בספרד נמשך הערב (שבת) כאשר ולנסיה התייצבה בו לארבע שעות עם ניצחון 0:1 בחוץ על חטאפה, עד שריאל סוסיאדד חזרה אליו בזכות ניצחון 1:2 בסביליה. העטלפים השיגו ניצחון שלישי ברציפות, אבל הבאסקים ענו עם שלוש נקודות משלהם וממשיכים להחזיק במקדמה בזכות מאזן המפגשים הישירים. גרנאדה המשיכה את הבריחה שלה מהקו האדום, עם 0:3 ביתי על אוסאסונה שהבטיח לה כמעט סופית עוד עונה בליגה הראשונה.

אלצ'ה הפכה הערב לעולה הראשונה העונה ללה ליגה, כשנהנתה מ-1:1 בין אלקורקון השלישית לברצלונה ב' ויצרה פער בלתי מחיק של 11 נקודות כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה. אלצ'ה תשחק מאוחר יותר מול ויאריאל, אבל תבוא רגועה אחרי שהשלימה את חזרתה לליגה הבכירה אחרי 24 שנות היעדרות.

סיפור הקאמבק הנפלא של אלצ'ה

חלוץ ריאל סוסיאדד אימנול אגירצ'ה. David Ramos, GettyImages
בכושר הבקעה נהדר. אימנול אגירצ'ה/GettyImages, David Ramos

סביליה - ריאל סוסיאדד 2:1

המסע של הבאסקים לעבר ליגת האלופות עבר בהצלחה גם את מכשול רמון סאנצ'ס פיחואן. אחרי 90 דקות לוהטות ולמרות פיגור מוקדם, ריאל סוסיאדד יצאה מסביליה עם ניצחון ראשון מאז נובמבר 2002 ועקפה בחזרה את ולנסיה בקרב העיקש על המקום הרביעי. סביליה עלתה ליתרון משער של איבן ראקיטיץ' בדקה ה-10, אך שש דקות לאחר מכן נגח הקרואטי לשערו הוא. סוסיאדד נישאה על גלי ההתלהבות ובדקה ה-24 קרלוס מרטינס הכניס כדור גדול לאימנול אגירצ'ה, שמהאוויר המשיך לרשת את ה-13 שלו העונה והשישי בששת המשחקים האחרונים.

במחצית השנייה העסק התחמם. בדקה ה-58 הספסל של סביליה קם למחות על הרמת דגל לנבדל וזעם על הקוון שביצע שגיאה פטאלית (מרחק של ארבעה מטרים בין השחקן לקו ההגנה). השופט אלפונסו אלברס לא אהב את התגובה של האנדלוסים והרחיק את חוסה אנטוניו רייס, שהיה אחד המחליפים המתחממים. סביליה המשיך ללחוץ במטרה להשיג שוויון, ובדקה ה-68 חואן קאלה בעט במספרת מארבעה מטרים מעל המשקוף. לא יותר מזה. ניצחון חשוב לסוסיאדד.

ז'רמי מתיו מגן ולנסיה חוגג שער. רויטרס
חיכה יותר משנתיים לשער. ז'רמי מתיו/רויטרס

חטאפה - ולנסיה 1:0

אחרי רביעיות חלקות על אוסאסונה וראיו, ולנסיה הסתפקה בשער בודד כדי לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולהישאר צמודה לריאל סוסיאדד עם 62 נקודות במאבק על המקום הרביעי. חטאפה סייעה לעטלפים לפני שבועיים עם ניצחון 1:2 על סוסיאדד, וגם הפעם לא מנעה ממנה שלוש נקודות. דווקא הצרפתי ז'רמי מתיו, שפתח כבלם הכריע את המשחק עם שער נאה בדקה ה-44. אבר באנגה השאיר למתיו, שסובב בשמאל מחוץ לרחבה את שערו הראשון מאז ינואר 2011.

גילרמה סיקיירה שחקן גרנאדה. Denis Doyle, GettyImages
מסע ההיחלצות נמשך. גילרמה סיקיירה/GettyImages, Denis Doyle

גרנאדה - אוסאסונה 0:3

מסע ההיחלצות של גרנאדה הקטנה נמשך עם ניצחון שלישי בחמישה משחקים (עוד שתי תוצאות תיקו) שהרחיק אותה עד כדי שבע נקודות מהקו האדום. ההישארות תובטח עם דפורטיבו לה קורוניה וסלטה ויגו תמעדנה, אבל בכל מקרה שחקניו של לוקאס אלקרס חגגו לעיני הקהל הביתי. יוסף אל עראבי הבקיע את השביעי שלו העונה בדקה ה-23 והפך לשיאן הכיבושים בעונה אחת של הקבוצה. המגן הברזילאי גילרמה סיקיירה הבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-80 אחרי הרחקתו של נאנו האורח, והמחליף דייגו בונאנוטה חתם בתוספת הזמן. אוסאסונה עדיין מסובכת במקום ה-16, ארבע נקודות מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully