וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו תמיד חייב להיות מעל כולם, כולל הקבוצה"

בספרד תקפו את המיוחד שהותיר את פפה מחוץ לסגל: "תהנה באנגליה". סימאונה: "נזכור את הניצחון הזה עוד הרבה שנים"

ריאל מדריד התעוררה הבוקר (שבת) אל תוך סיוט. הבלאנקוס שאיבדו העונה את תואר האליפות לברצלונה וראו שוב את חלום הזכייה העשירית באליפות אירופה מתנפץ, נאלצו לחזות אמש באתלטיקו מדריד חוגגת על חשבונם זכייה בגביע המלך אחרי ניצחון דרמטי 1:2 בהארכה בסנטיאגו ברנבאו, שקטע לקולצו'נרוס רצף אומלל של 14 שנה בלי ניצחון בדרבי.

ההפסד שסגר עבור ריאל עונה נטולת תארים גרם אפילו לז'וזה מוריניו להודות בכישלון, ובסיום המיוחד הודה שמדובר בעונה הגרועה בקריירה שלו. אבל כמובן שבתקשורת הספרדית לא ריחמו על המאמן המושמץ, והאשימו אותו ואת כריסטיאנו רונאלדו בחוסר ספורטיביות בשל סירובם להגיע לטקס חלוקת המדליות בשל העובדה שהורחקו במהלך המשחק.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא טרח להגיע לטקס חלוקת המדליות. ז'וזה מוריניו/רויטרס

ב-'אס' ליגלגו על חלום הדסימה של ריאל עם הכותרת "הדסימה של אתלטיקו", וציינו שמדובר בגביע המלך העשירי של הקבוצה השנייה של הבירה הספרדית. ב-'מארקה' מיהרו להאשים את מוריניו בכל מה שעבר על הבלאנקוס העונה, והפרשן חאבייר סראנו כתב: "כל הכבוד, מוריניו, הוכחת שאתה תמיד חייב להיות מעל כולם, גם אם התוצאה היא פגיעה בקבוצה שמשלמת לך את המשכורת".

"לאורך כל העונה התעמתת עם שופטים, שחקנים, מאמנים יריבים, עיתונאים ואפילו אוהדים", המשיך סראנו. "הגישה היהירה שלך הצליחה לקרוע מועדון כמו ריאל מדריד ולהפנות נגדך את כל השחקנים בסגל, כשהשיא היה כשפפה לא זכה לשחק בגמר אפילו אחרי פציעתו של וראן, בגלל השיקולים האישיים שלך. בכל מקרה, תהנה לך באנגליה, ותביא לפרמיירליג את אותה השלווה שהבאת לכל הקבוצות הקודמות שלך".

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים זכייה בגביע המלך. רויטרס
"זכינו הודות ללב הגדול של כל אחד מהשחקנים". דייגו סימאונה/רויטרס

באתלטיקו נהנו כפליים - מהזכייה בגביע ומההשפלה של יריבתם העירונית - ונזכרו בסיפוק בשערו של מילינקו פאנטיץ' שסידר להם 0:1 על ברצלונה בניצחון האחרון של המועדון גמר הגביע בעונת הדאבל ב-1996, והיה העתק כמעט מדויק של שער הניצחון של מירנדה אמש. ארדה טוראן הוביל את החגיגות ואף עמד במילתו כשגילח את רעמת השיער העצומה שגידל לאורך העונה. "זו התקופה הכי טובה בחיי", צהל הקשר הטורקי בסיום. "כולם בקבוצה האמינו ביכולתנו לנצח בזכות המאמן, וזה יום מדהים".

דייגו סימאונה הנרגש חגג עם שחקניו: "אין לי מילים בשביל לתאר אותם. זכינו הודות ללב הגדול של כל אחד מהם, ואלו זמנים בלתי נשכחים בשבילנו, שנזכור אותם עוד הרבה שנים. ריאל לא הפסידה בבית 40 משחקים ואנחנו עשינו את זה במגרש שלהם. זה ניצחון מיוחד במינו, וצריך לנצל אותו כדי להמשיך להתפתח כמועדון".

על החגיגות של אתלטי העיבו שתי תקריות שאירעו אחרי הרחקתו של רונאלדו- בראשונה התעמתו סימאונה ודייגו קוסטה עם פפה ורק לאחר שכמה שחקנים משני הצדדים הגיעו להפריד נמנעה תגרה, ובשנייה נזרק מכיוון היציע בו ישבו אוהדי ריאל מצית שפגע בראשו של טיבו קורטואה. "לא ירד לי דם, אבל בדקות הראשונות אחרי הפגיעה הייתה לי סחרחורת", סיפר השוער הבלגי שהיה המצטיין במשחק. "אלה דברים שקורים כשאנשים הופכים למתוסכלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully