וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן עמי: "שמח שהצלחנו לתת לאוהדים רגעים של אושר"

18.5.2013 / 14:26

הפועל רמת גן חגגה את סיום העונה. הבעלים ארקין מנהל מגעים מול מספר קבוצות רכישה. הזרים לא ימשיכו, מנגה יימכר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיר בן עמי, וובה ברואון ועוז יפרח מסכמים עונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל רמת גן ציינה אמש (שישי) את סיום העונה, בטעם חמוץ מתוק. אנשי הקבוצה ערכו אירוע לסיום העונה ועל הדרך חגגו שוב את הזכייה בגביע. במסיבה שנערכה בבר הבוגארט בגבעתיים נטלו חלק השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה ואוהדי הקבוצה שניצלו את המאורע בכדי להצטלם עם הגביע וכמובן גם עם השחקנים. ברמת גן רצו לסיים את העונה עם חיוך, למרות ירידתה של הקבוצה לליגה השנייה ואחרי שהאלכוהול זרם כמו מים, האווירה היתה שמחה מאוד.

מהאירוע נעדרו חמשת הזרים של הקבוצה שלא ימשיכו בעונה הבאה וכבר נמצאים בחופשות מולדת. השאלה המסקרנת ביותר בנוגע לזרים, היא שאלת עתידו של דויד מנגה. כרטיסו של החלוץ שייך אמנם למועדון אך הוא צפוי להימכר ונכון לעכשיו לא ברור אם ימשיך עונה נוספת בליגת העל, או שיעבור לשחק באחת הליגות באירופה. הקשר ישראל זגורי שנמצא במחנה האימונים של הנבחרת האולימפית לא נכח באירוע וגם הוא לא ממשיך בקבוצה בעונה הבאה. מי שכן הגיעו לחגוג באירוע ביחד עם קבוצת הכדורגל, הם שחקני קבוצת הכדורסל של המועדון שהבטיחו שלשום (חמישי) את העלייה לליגה הארצית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גביע, יש גם חוסר ודאות. צ'קאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוסר הוודאות במועדון גדול גם בנוגע לזהות הבעלים הבא, שכן ניר ארקין הבעלים הנוכחי לא ימשיך ובימים אלו מתנהלים מגעים שקטים מול מספר קבוצות רכישה שהביעו את התעניינותן בבעלות על המועדון.

תמיר בן עמי, קפטן הקבוצה: "זה כיף בלתי רגיל שאתה רק רוצה שיימשך עוד ועוד. עשינו הישג גדול, גם הזכייה השנה וגם העובדה שזכינו בגביע פעמיים בתוך עשור. מעבר לזה, אני שמח הצלחנו לתת לאוהדים כמה רגעים של אושר אחרי השנה הלא פשוטה שעברנו בליגה וזה כיף לחגוג כולם פה ביחד כמו משפחה אחת גדולה".

הדר מטוס, מבעלי הבוגארט בר: "היה כיף להיות חלק מהמעמד ואנחנו כבר מרגישים חלק ממשפחת האורדונים".

צפו ברמת גן חוגגת גביע

אורן יוסיפוביץ על גמר הגביע

ניר ארקין: "בחגיגות הכי ורודים לא האמנתי"

הפועל רמת גן זכתה בגביע

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully