וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברמת גן חוגגת: ארקין והכוכבים יעזבו, רוכשים בדרך?

כיכר אורדע שוב צהלה ושמחה, בקבוצה מתכוננים למהפך בעונה הבאה. חיימוביץ': "עכשיו כואב אפילו יותר שירדנו ליגה". בן סימון: "באותו שבוע נשחק נגד אום אל פאחם ואתלטיקו מדריד?"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפועל רמת גן עשתה אמש (רביעי) את הבלתי ייאמן, כשזכתה בגביע המדינה, כנגד כל הסיכויים, בתום דו קרב בעיטות מ-11 מטר נגד עירוני קרית שמונה. על הדרך רמת גן גם רשמה היסטוריה, והפכה לקבוצה הראשונה בישראל שזוכה בגביע ויורדת לליגה השנייה באותה עונה. הרמת גנים שחזרו את הישגם מעונת 2003, כאשר גם אז זכו בגביע, תחת שרביטו של המאמן אלי כהן, שעמד כמובן על הקווים גם אמש.

אוהדי הפועל רמת גן חוגגים זכייה בגביע המדינה. דרור פיקלני
אח, איזה לילה. כיכרות רמת גן שוב צוהלות/דרור פיקלני

שחקני הקבוצה חגגו במשך שעות ארוכות אל תוך הלילה ושחזרו למעשה את מסלול החגיגות המדויק מעונת 2003. תחילה הגיע אוטובוס השחקנים לכיכר אורדע שברמת גן, כאשר השחקנים עלו לבמת חגיגות מאולתרת וחגגו עם כ-500 מאוהדי הקבוצה שנתקבצו במקום. משם המשיכו הרמת גנים המאושרים לארוחת ערב משותפת במסעדת מפגש הסטייק, ולאחר מכן סגרו את הלילה עם המון אלכוהול באחד הבארים בתל אביב.

השאלה המרכזית בשלב זה היא שאלת עתידו של המועדון. הבעלים הנוכחי ניר ארקין צפוי להוציא בימים הקרובים הודעה רשמית על עזיבתו, וכבר עכשיו ברור כי הוא לא ימשיך בשום צורה להיות חלק מהמועדון. בימים האחרונים עלתה על הפרק האפשרות כי רוכשים חדשים ירכשו את המועדון, כאשר שתי קבוצות רכישה, אחת מהן בראשותו של שמעון שבס (בסיוע מספר אנשי עסקים) כבר הביעו את התעניינותם בקניית המועדון. למרות הערפל סביב בעלות המועדון, הבהירו אמש אנשי רמת גן כי הקבוצה קיבלה את כל האישורים והרישיונות לשחק בקיץ הקרוב במוקדמות הליגה האירופית וכי אין שום סיכוי שהקבוצה תוותר על זכותה לשחק באירופה.

המאמן אלי כהן סיים נכון לעכשיו את חוזהו במועדון, ובשלב זה אינו צפוי להמשיך עם הקבוצה בליגה הלאומית. יחד עם זאת קיימת אפשרות שהרוכשים החדשים יציעו לכהן חוזה ארוך טווח במועדון והמאמן אינו פוסל על הסף את האופציה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תמיר בן עמי, הפועל רמת גן, חוגג עם גביע המדינה. דרור פיקלני
כבר רגיל. בן עמי/דרור פיקלני

סגל השחקנים יעבור בעונה הקרובה מהפך של ממש. הבעלים ניר ארקין החתים בקיץ שעבר את מרבית שחקני הסגל לעונה אחת בלבד, לאור העובדה שאינו ממשיך בשנה הבאה. כל חמשת הזרים יעזבו ומרבית הישראלים לא ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה. הסלובני מיראן בורגיץ' והרומני דורין גוגה המריאו כבר היום חזרה למולדתם, כאשר גם ברנאר אוננגה צפוי לשוב בימים הקרובים לצרפת. ג'יבריל סידיבה יעזוב גם הוא, כאשר הקשר הצרפתי דויד מנגה, שמועמד למכבי חיפה ומכבי תל אביב, יימכר לכל המרבה במחיר. השוער איתי ארקין מחזיק במספר הצעות וצפוי לעזוב. זאב חיימוביץ' וארתור אטצזיאנוב חוזרים אוטומטית להפועל תל אביב. עוז יפרח וטל חן מסיימים חוזה ולא ימשיכו. ישראל זגורי מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, וגם אופיר חמו ורן יצחק צפויים לסגור בקבוצות אחרות בליגת העל. השלושה היחידים שצפויים להמשיך בשלב זה הם תמיר בן עמי, וובה בראון ועומר בוקסנבוים.

"אני לא מאמין ובטח לא מעכל", סיפר הבלם זאב חיימוביץ' בסיון המשחק. "זו שמחה גדולה והאמת שעכשיו כואב אפילו יותר שירדנו ליגה. כל הזמן קיבלנו מחמאות ובסוף נשארנו בלי כלום, אבל אני שמח שהצלחנו איכשהו להמתיק את הגלולה, במיוחד עבור הקהל המדהים שלנו וגם בשביל המועדון עצמו ולמרות הירידה שמאוד כואבת לכולם, סיימנו בטעם טוב. בטוח שעזרה לנו העובדה שסימנו את קרית שמונה כפייבוריטים. חיממו אותנו עוד לפני המשחק, אבל לא היינו צריכים להתחמם כי דיברנו במשך כל השבוע על כך שקרית שמונה די זלזלו בנו ושכחו שמולם עומדת יריבה ראויה וזה שיחק לטובתנו. הפועל רמת גן זה מועדון עם היסטוריה וחשוב שיבוא מישהו עם כסף וירכוש אותו, כי המועדון הזה חייב להמשיך להתקיים", הוסיף חיימוביץ'.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים זכיה בגביע המדינה. דרור פיקלני
שחקני הפועל רמת גן חוגגים זכיה בגביע המדינה/דרור פיקלני

"הזכייה הזו בשבילנו היא כמו זכייה בגביע העולמי", אמר החלוץ רן יצחק שבישל את שער השוויון בדקה ה-52. "אני בטירוף, אני לא מאמין, זה דבר מדהים. אני משווה את העונה שלנו לארוחת ערב, כי אכלנו קש במנה העיקרית ובקינוח הביאו לנו קצפת וקרם ברולה. זה פשוט הישג ענק ואנחנו עדין לא מעכלים אותו. אני חושב שהנחישות, ההקרבה והרצון ניצחו בשבילנו את המשחק. מגיע לנו לנצח ולזכות בגביע. התאים לנו שסימנו אותנו כאנדרדוג, כי בכל המשחקים האחרונים הגענו כמו קבוצה שחשבה שהיא בפלייאוף העליון והפסדנו פעם אחר פעם וירדנו ליגה. זה פספוס ענק שלא הצלחנו לשרוד בליגה, אין ספק, אבל לפחות נשאר לנו טעם טוב בפה", הוסיף החלוץ.

"זו בהחלט עונה הזויה לגמרי", הוסיף המגן יוגב בן סימון. "אנחנו מאושרים מהזכייה הזו, אך זוכרים כמובן בעצב רב את הירידה לליגה השנייה. עשינו גם היסטוריה בכך שהפכנו לקבוצה הראשונה שיורדת ליגה וזוכה בגביע. תראה מה זה, יש מצב שבשבוע אחד נשחק נגד אום אל פאחם והפועל ירושלים ושבוע אחרי זה נארח את אתלטיקו מדריד", הוסיף המגן.

דובר הקבוצה עופר אייזנמן, שהיה נרגש מאוד בסיום המשחק ביקש להעביר מסר בתוך כל החגיגות ואמר: "יש כמה אנשים, הייתי אומר אנשים קטנים שבחודשיים-שלושה האחרונים, ניסו לפגוע בהפועל רמת גן ולצערי גם הצליחו. לא בגלל זה ירדנו ליגה, אבל זה בהחלט פגע בקבוצה, מי שצריך להבין מבין ולא צריך להוסיף. אני חושב שהיום הצלחנו להמתיק במעט את הגלולה והוכחנו שאנחנו אולי סוג של אימפריה קטנה, עם קהל טוב ותומך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully