וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר בדרך לברצלונה, העסקה קרובה להיסגר"

בספרד מדווחים כי בארסה העלתה את ההצעה עבור החלוץ ל-60 מיליון יורו, והצדדים קרובים לחתימה. גורם: "רצון השחקן יקבע"

ניימאר מתקרב לברצלונה, ולפי הדיווחים המגיעים מספרד, נראה שהוא עושה זאת בצעדים גדולים. ברצלונה שיגרה השבוע משלחת לברזיל כדי לסגור עם הנהלת סנטוס על רכישת החלוץ הברזילאי, ולפי הפרסום ב"אל מונדו דפורטיבו", המועדון הקטאלני מוכן לשלם 60 מיליון יורו עבור הטאלנט, כ-10 מיליון יורו יותר מהצעתו הקודמת על השחקן. גורמים המעורבים בעסקה אמרו לכלי תקשורת ברזילאים כי היא קרובה להיסגר.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
נראה שישתף פעולה עם מסי וצ'אבי. ניימאר/AP

לפי הדיווחים העסקה כמעט סגורה, כשברצלונה הגיעה להסכם עם סנטוס, שמחזיקה ב-55% מכרטיס השחקן של נאיימר ועם סוכנות השחקנים DIS שמחזיקה ב-40% מכרטיסו. ב-5% הנותרים אגב, מחזיקה קבוצת אנשי עסקים. אנדרה קורי, אחד מסוכניה של סנטוס, אמר בראיון לתחנת רדיו מקומית בברזיל כי עדיין צריך להתאזר בסבלנות. "מה שיקבע בסוף זה רצונו של השחקן", אמר קורי.

המאבק בין ברצלונה לריאל מדריד על נייאמר גבר בשבועות האחרונים. בתקשורת הספרדית פורסם כי נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס רוצה את החלוץ בברנבאו כמעט בכל מחיר, ואף התיר להשקיע 120 מיליון יורו ברכישתו. גם שמה של באיירן מינכן עלה כאופציה, והשבוע הצהיר ויסנטה גאסקוין, סגן נשיא סנטוס לשעבר, כי הברזילאי ישחק בעונה הבאה אצל פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן. אולם לפי הדיווחים האחרונים מברזיל וספרד נראה כי ניימאר קרוב לשתף פעולה בעתיד עם ליאונל מסי, צ'אבי ואינייסטה, ולא עם כריסטיאנו רונאלדו וחבריו בלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully