וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא סאנטוס לשעבר: "ניימאר חתם בבאיירן מינכן"

ויסנטה גאסקוין נתן הצהרה מפתיעה בבלוג שלו בברזיל כשהצהיר: "זו לא ספקולציה אלא עובדה, ניימאר ישחק בגרמניה"

כבר הרבה מאוד זמן ששמו של ניימאר, קשרה הנהדר של סאנטוס ונבחרת ברזיל, מקושר עם מעבר עתידי לברצלונה, כאשר ריאל מדריד מתיימרת גם היא לחטוף את היהלום הברזילאי. אולם, מבין שלל הדיווחים על מעבר של ניימאר לספרד, מתפרסם הבוקר (שלישי) ציטוט מפתיע מאוד של ויסנטה גאסקוין, סגן נשיא המועדון לשעבר, שטוען כי הברזילאי ישחק בעונה הבאה אצל פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. AP
יבריז לברצלונה? ניימאר/AP

"אני יכול לאשר שניימאר חתם בבאיירן מינכן לשנה הבאה. זו לא ספקולציה, המידע הזה מאושר. החל מאוגוסט 2013 ניימאר יהיה חלק מהסגל של באיירן", כך כתב גאסקוין בבלוג שלו והפתיע הרבה מאוד אנשים שהיו משוכנעים שהכוכב כבר סגור בברצלונה. מעבר להיותו סגן נשיא סאנטוס לשעבר, גאסקוין בן ה-70 הוא גם איש קונגרס לשעבר ויש לו הרבה מאוד קשרים מחוץ לברזיל, כך שצריך להתייחס ברצינות להצהרה הזו.

כזכור, באיירן מינכן כבר החתימה לפני פחות מחודש את מריו גצה, הכוכב הגדול של בורוסיה דורטמונד לעונה הבאה, אך למרות עונה חלומית שהיא חווה, במועדון הבווארי לא מתכוונים להסתפק ברכש הזה. ייתכן מאוד שהעובדה שפפ גווארדיולה יאמן את באיירן בעונה הבאה, תשכנע את הברזילאי לשחק בסופו של דבר בגרמניה ולא בברצלונה, חרף הצהרותיו לפיהן הוא שואף לשחק במועדון הקטלאני בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully