וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הבריז מהמסע"ת. פלקאו: "מאמינים בעצמנו"

מאמן ריאל הלחוץ שלח את סרחיו ראמוס במקומו, חלוץ אתלטיקו דרוך לקראת הדרבי בגמר גביע המלך (שישי, 22:30, ספורט 1)

חמישה ימים חלפו מאז התיקו של ריאל מדריד מול אספניול הבטיח לברצלונה את הזכייה בתואר האליפות ומחר (שישי, 22:30, ספורט 1 ו-HD), ינסו הבלאנקוס להתנחם עם התואר השני החשוב של ספרד, גביע המלך. בגמר מחכה להם לא אחרת מאשר היריבה העירונית אתלטיקו, שבעצמה תשמח לסיים עונה מצוינת עם תואר יוקרתי.

בארבעת הסיבובים בדרך אל הגמר, ריאל עברה את אלקויאנו, סלטה ויגו, ולנסיה וברצלונה (כולל 1:3 גדול בקאמפ נואו). הקולצ'ונרוס לעומת זאת, השאירו מאחור את ריאל חאן, חטאפה, בטיס וסביליה. בשני מפגשים העונה, הניצחון הלך ללבנים, 0:2 בבית ו-1:2 בחוץ והמספר הגדול שעומד מול עיניה של אתלטיקו הוא 14, כמות השנים שחלפו מאז הניצחון האחרון שלהם בדרבי המדרידאי.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
רוצה לסיים את העונה עם תואר. רונאלדו/AP

עבור ריאל, מדובר בגמר ה-38 בתולדותיה, כאשר הזכייה ה-18 והאחרונה שלה הייתה לפני שנתיים, עם 0:1 על ברצלונה בהארכה בגמר. אתלטיקו תופיע בגמר ה-19 שלה והיא הניפה לאחרונה את הגביע (התשיעי שלה) בעונת הדאבל, 1995/96 והפסידה לאחרונה בגמר ב-2010 לסביליה. זה יהיה הדרבי המדרידאי החמישי בתולדות הגמרים ובאופן מפתיע, המאזן מצביע דווקא על 1:3 לטובת אתלטיקו, שניצחה ב-1960, 61' ו-92', כאשר כל שלוש הניצחונות הגיעו בביתה של ריאל, הסנטיגאו ברנבאו, בו ייערך המשחק גם הפעם. הניצחון היחיד של ריאל על אתלטיקו בגמר היה ב-1975, 3:4 בפנדלים אחרי 0:0, במשחק שהתקיים, איך לא, בויסנטה קלדרון, ביתם של האדומים-לבנים.

רדאמל פלקאו, ששמו נקשר למעבר למונאקו בתום העונה, בטוח בקבוצה שלו: "ככל שמשחקים ביותר גמרים, נהנים מהם יותר. תמיד יש מתח במשחקים האלה, אבל ככל שיש יותר ניסיון גם מצליחים יותר. ריאל פיבורייטית? אני לא קורא הרבה עיתונים, אבל אני מניח שככה רואים את זה בגלל השחקנים שלהם והעובדה שמשחקים אצלם בבית, אבל אנחנו מודעים ליכולות שלנו ומאוד מאמינים בעצמנו".

לנוכחים במסיבת העיתונאים של ריאל ציפתה הפתעה, כאשר מאמן הבלאנקוס ז'וזה מוריניו הבריז ושלח במקומו את הבלם סרחיו ראמוס. הספרדי הודיע: "אני לא כאן כדי לדבר על מוריניו" והוסיף: "במשחק גמר אף פעם אין פייבוריטים, אבל לשחק באצטדיון שלך זה פלוס רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully