וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: ניר קלינגר קרוב לסיכום לשלוש עונות

16.5.2013 / 20:20

המאמן שעזב את הפועל חיפה בטונים צורמים צפוי לערוך פגישה נוספת עם ג'קי בן זקן ביום ראשון, ולהחליף את יוסי מזרחי

ניר קלינגר, שסיים את תפקידו בהפועל חיפה, קרוב לסיכום במ.ס.אשדוד. המאמן נפגש עם הבעלים של הקבוצה מעיר הנמל ג'קי בן זקן ועל פי השיחות הראשוניות נראה שהכיוון בהחלט חיובי. בן זקן, שנמצא בחופשה פרטית באילת, צפוי לשוב ביום ראשון ולערוך פגישה נוספת עם קלינגר, כאשר הכוונה היא להחתים את המאמן לשלוש עונות.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הכיוון חיובי. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

כידוע, קלינגר, שאמור היה להמשיך בהפועל חיפה גם בעונה הבאה, יעזוב את המועדון בקיץ הקרוב לאחר חילוקי דעות עם הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אפרים גבאי.

העונה אימן באשדוד יוסי מזרחי שסיים את תפקידו ומחפש כעת קבוצה חדשה, כאשר אחת המועמדות המובילות לקלוט אותו היא אותה הפועל חיפה ממנה נפרד קלינגר.

אשדוד עברה עונה מאכזבת ביותר כשלא הצליחה להשתחל לפלייאוף העליון וסיימה במקום השביעי בלבד. הכוונה של הקבוצה בעונות הבאות היא להמשיך להתבסס על סגל צעיר גם בעונות הקרובות.

אחרי קריירת משחק מפוארת במכבי תל אביב ובמכבי חיפה, החל קלינגר, 47, לאמן בשנת 2000 את בית"ר באר שבע. בקיץ 2002 הגיע למכבי תל אביב כמאמן והוביל את הקבוצה לזכייה באליפות והשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות. אחרי שפוטר במהלך עונת הגלאקטיקוס ב-2005/6, המאמן עזב לארבע שנים בקפריסין בהן אימן את פראלימני, א.א.ק לרנקה, א.א.ל לימסול וסלאמינה.

בקיץ 2010 שב ארצה וחתם בהפועל באר שבע אותה הוביל למקום התשיעי בעונת 2010/11. פתיחת עונה מאכזבת הביאה להתפטרותו מהמועדון העונה שאחריה. בינואר 2012 שב המאמן לקדנציה נוספת בפראלימני, אך התפטר לפני תום העונה ושב לארץ. לאחר שלא קיבל את משרת עוזר המאמן בנבחרת, קלינגר מונה למאמן הפועל חיפה ועזר לקבוצה לשרוד בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully