וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ שוחח עם יוסי מזרחי ושלומי דורה

16.5.2013 / 18:11

הבעלים מתכנן את היום שאחרי קלינגר, והציב את שני המאמנים בראש רשימת המועמדים. גם אלי כהן וטל בנין עדיין בתמונה

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, מתחיל לחפש מאמן לעונה הבאה. כץ שוחח עם שני המועמדים המועדפים עליו לתפקיד- שלומי דורה ויוסי מזרחי. כץ צלצל גם לדורה וגם למזרחי, והודיע לכל אחד מהם שהוא שוקל את מועמדותו לתפקיד המאמן בעונה הבאה, כשגורמים המעורים בפרטי השיחה אמרו ששתי השיחות הוגדרו טובות מאוד. כעת ניתן לראות עם מי מהשניים כץ יפתח במשא ומתן רציני במטרה להביאו אל מאחורי הקווים של הקבוצה.

מאמן מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי. מגד גוזני
בקרוב בהפועל חיפה? מזרחי/מגד גוזני

לדורה ישנה תמיכה רחבה מצד בכירים בהנהלת חיפה, והעובדה שהוא מכיר את המערכת הופכת אותו נכון לעכשיו למועמד הבכיר. אלא שכפי שכץ הוכיח בעבר, הוא עשוי להפתיע ולמנות דווקא את מזרחי הוותיק לעונה הבאה. למרות השיחות שערך, גם מועמדותם של טל בנין ואלי כהן עדיין נשקלת, אך נראה שלדורה ומזרחי ישנה כרגע עדיפות.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ניר קלינגר החליט לעזוב את המועדון לאחר הסחבת בעניין החתמתו לעונה הבאה, ונראה שהוא מתקרב למ.ס אשדוד שם מעוניינים מאוד במאמן. קלינגר שוחח בימים האחרונים שוב עם כץ אך בסביבתו אמרו שקשה לראות מצב בו יאמן בחיפה בעונה הבאה. "את הגלגל יהיה קשה להחזיר לאחור", אמרו בסביבתו של המאמן. "ניר קיבל החלטה והיא נראת סופית כמעט במאה אחוזים". בהפועל חיפה חוששים שקלינגר ייקח איתו לקבוצה בה יאמן בעונה הבאה את גיא צרפתי ואת ירו בלו שהיה על סף סיכום בחיפה לעונה הקרובה.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ייקחו איתו את צרפתי ובלו? קלינגר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully