וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניר קלינגר שוקל לעזוב

14.5.2013 / 18:45

המאמן מאוכזב מההתנהלות של המועדון כלפיו, ובחיפה חוששים כי יודיע מרצון על עזיבתו. אם יעזוב, דורה עשוי לחזור במקומו

אי השקט בהפועל חיפה נמשך. אחרי ששחקנים רבים כבר הודיעו לגורמים בהפועל חיפה שיבדקו אופציות אחרות אם לא יסגרו איתם בקרוב, במועדון מעריכים שגם סבלנותו של המאמן ניר קלינגר פוקעת. כידוע, קלינגר ישב עם יואב כץ לאחר סיום העונה, כשהבעלים ביקש מהמאמן להתחיל לבנות את הקבוצה לעונה הבאה, אלא שכץ נסע לארצות הברית מבלי לחתום על החוזה של קלינגר ובימים האחרונים שחרר הצהרות לפיהן טרם החליט מי יהיה המאמן בעונה הבאה.

כעת בחיפה מעריכים כי אם כץ לא יסגור עם קלינגר, המאמן יעשה צעד ויודיע כי אינו מעוניין להמשיך. גורם במועדון אמר: "נכון שהתחלנו לא טוב את העונה, אבל מאז הסיבוב השני ניר עשה עבודה מצוינת ולא הוגן מבחינתו שהוא צריך לשמוע כל הזמן ששוקלים את עתידו. לא נתפלא אם הוא יחליט לא להמשיך".

לוואלה! ספורט נודע כי אם קלינגר אכן יממש את האיומים ויעזוב, בקבוצה ינסו להחזיר לקדנציה נוספת את המאמן שלומי דורה. כבר לפני חודשיים פרסמנו כי מקורבים להפועל חיפה לוחצים להחזיר למערכת את דורה שאימן את הקבוצה במשך ארבע שנים.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
התבקש להתחיל לעבוד, אבל לא קיבל חוזה. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

עורכי הדין של איש העסקים אלי שגב העבירו טיוטת הסכם ראשונית לבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, בנוגע לאפשרות להיכנס כשותף למחלקת הנוער של הפועל חיפה. לוואלה ספורט! נודע שלפי הטיוטה שהועברה אתמול בלילה לכץ, המטרה של שגב היא להיכנס כשותף למחלקת הנוער ולהפוך אותה ליחידה כלכלית נפרדת, המתנהלת באופן עצמאי פיננסי ואינה נוגעת לקבוצה הבוגרת.

כמו כן, שגב מתכוון להשקיע כספים כדי לשקם את מתחם האימונים בקריית חיים, את חדרי ההלבשה ואת יתר התנאים הניתנים לשחקנים במחלקת הנוער, כשכץ והוא יהיו שותפים מלאים במחלקה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה!ספורט, שגב, שהשקיע כספים במכבי נתניה העונה באמצעות קבוצת משקיעים, הודיע למועדון שירד ללאומית, שלא ימשיך להשקיע בעונה הבאה וקיבל במקביל הצעה להשקיע במחלקת הנוער של חיפה.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
החליף טיוטות עם שגב. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בשיחות בין כץ לשגב שהתקיימו בעוד הבעלים של חיפה היה בארץ, הבהיר כידוע שגב שאם יגיע למחלקת הנוער הוא מתכוון להביא איתו את מוט'לה שפיגלר וטל בנין כמנהלי המחלקה כשלשניים כך לפחות לפי השיחות הראשוניות, לא תהיה נגיעה כלל בקבוצה הבוגרת.

"עברו ניירות" אישר שגב את הידיעה לוואלה!ספורט היום בבוקר, "עכשיו נהיה בשלב הסיכומים". למרות הרצון העז של שגב והרצינות שלו, גורמים בחיפה סקפטיים לגבי סיכום העניין וזאת לאור ניסיון העבר עם אנשי עסקים שניסו להיכנס שותפים.

ובמישור המקצועי, בחיפה צפויים להיכנס למשא ומתן מאסיבי עם מכבי נתניה על רכישתו של טובראנו פינאס, כשבמועדון אמרו שכץ לא ישלם את הסכום שדורשת נתניה על השחקן אבל הם מאמינים שבסופו של דבר הצדדים יגיעו לעמק השווה.

(עדכון ראשון: 10:21)

ארתור אטצזיאנוב שחקן הפועל רמת גן מול טובארנו פינאס שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אחרי עונה מצוינת, בחיפה ינסו לרכוש אותו. טובראנו פינאס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully