וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "מנסים לדחוף את מועמדות שלומי דורה"

11.3.2013 / 13:50

מקורבים למועדון רוצים להחזיר את המאמן שפוטר מבני סכנין, גורם: "לא ידברו עם אף אחד כל עוד ניר קלינגר במערכת"

one

גורמים המקורבים להפועל חיפה מנסים להביא לחזרתו של שלומי דורה לתפקיד מאמן הקבוצה בעונה הבאה. כזכור, דורה שפוטר אתמול מבני סכנין נחשב לאהוד מאוד על ידי הקהל האדום וכן על גורמים רבים בתוך המערכת, וכעת גורמים שאינם רשמיים אך מקורבים מאוד למועדון ולראשיו מנסים להביא לחזרתו של דורהבמידה והקבוצה תישאר בליגה. יצויין כי אותם גורמים עדיין לא שוחחו עם דורה על מנת לבדוק האם הוא יהיה מעוניין לחזור למועדון ובינתיים המהלכים נעשים מאחורי הקלעים.

למרות הניסיונות הללו, גורמים בחיפה אמרו כי יואב כץ מעריך מאוד את ניר קלינגר ואם הוא ישאיר את הקבוצה בליגת העל הוא צפוי לפנות אליו ראשון ולנסות להשאיר אותו במועדון. כמו כן אמרו אותם גורמים כי כץ אינו מתכוון להתעסק כלל בעונה הבאה עד אשר תבטיח הקבוצה את המקום בליגת העל.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. מגד גוזני
"הוא נחשב בן בית במועדון". דורה/מגד גוזני

"לא מפתיע שמנסים לדחוף את שלומי. הוא נחשב בן בית במועדון והרבה אנשים כולל מספר שחקנים רוצים לראות אותו חוזר", אמר גורם בחיפה. "אבל כרגע זה לא מכובד לעשות כך ובתוך ההנהלה לא יהיה אחד שידבר עם יואב על שלומי כל עוד ניר במערכת. העובדה היא שבסיבוב השני הקבוצה התחברה לניר והתחילה לשחק, אם זה היה קורה מתחילת העונה היינו היום בפלייאוף העליון, בעונה הבאה בטוח שזה יתחיל טוב יותר".

מי שאמור להישאר בתפקיד עוזר המאמן בכל מקרה הוא אייל טרטצקי, שמוערך מאוד על ידי כץ שיבהיר כי כל מאמן יצטרך לשתף פעולה עם המגן הוותיק, שככל הנראה יודיע על פרישה בתום העונה.

בצד המקצועי, בחיפה החלו בהכנות לקראת המפגש מול מכבי נתניה כאשר גל אראל צפוי לשחק בעמדת הבלם במקום אושרי רואש המורחק. אעהד עזאם ולירן כהן יפתחו בקישור כשמהראן לאלה יחזור להרכב במקום יוסי דורה ו-לדימיר גלושצ'ביץ' המוצהבים. "אסור לנו לזלזל באף קבוצה", אמר שחקן במועדון. "אם לא ננצח את נתניה לא עשינו כלום. כל קבוצה תילחם על החיים שלה בפלייאוף וכל משחק נצטרך לקחת בשיניים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully