וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מרקו בלבול זומן לפגישה נוספת

10.3.2013 / 21:01

לפי גורמים במועדון, גיא לוי עדיין חזק בתמונה. שלומי דורה על פיטוריו: "שמעתי את הדיווחים בתקשורת ונכנסתי להלם"

one

יום מבלבל מאוד עובר היום (ראשון) על בני סכנין. המאמן שלומי דורה פוטר בבוקר, וכעת מנסים בקבוצה להגיע להחלטה, שתנוע בין מינוי גיא לוי למינוי מרקו בלבול. הנהלת המועדון נפגשה עם שני המאמנים, ובשעות הערב ביקשה מבלבול להגיע לפגישה נוספת, שעדיין לא ברור אם תיערך הערב או מחר. מגורמים במועדון נמסר שגם גיא לוי עדיין חזק בתמונה.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"כששיחקנו עם הקבוצות שברמה שלנו, עשינו תוצאות טובות מאוד. המשחקים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה וקרית שמונה היו אמורים להיות בונוס, שלצערי לא לקחנו ושילמנו את המחיר דווקא בגלל משחקים אלו". שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

האימון שאמור היה להיערך ב-13:00 בצהריים נדחה לשעה 15:00, על מנת שהמאמן החדש יעביר אותו כבר היום ולאחר מכן הוא נדחה שוב, הפעם ל-16:30, אך נערך על ידי עוזר המאמן אלי זהבי, ביחד עם מאמן הכושר יורם רוזנברג.

דורה הגיע היום להיפרד מהשחקנים ומהצוות המקצועי. "אמרתי לשחקנים שלי שאני עוזב מועדון שהוא בית חם", סיפר דורה. "לצערי, הרצף האחרון זימן לנו משחקים קשים. כששיחקנו עם הקבוצות שברמה שלנו, עשינו תוצאות טובות מאוד. המשחקים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה וקרית שמונה היו אמורים להיות בונוס, שלצערי לא לקחנו ושילמנו את המחיר דווקא בגלל משחקים אלו. אמרתי לשחקנים שקיבלתי את סכנין לפני שנתיים, במצב אנוש, שמונה נקודות מהישארות. ועשינו זאת. אני מאמין שגם עכשיו הם יכולים לעשות זאת. עכשיו מתחילה להם הליגה מול הקבוצות בסדר הגודל שלהם".

לגבי הפיטורים עצמם אמר דורה: "זה הגיע לי בהפתעה. אם היו אומרים לי ביום שישי שאפוטר במקרה שלא ננצח, הייתי צוחק. הגעתי הביתה ושמעתי את הדיווחים בתקשורת, וזה השאיר אותי בהלם. בלילה קיבלתי שיחת טלפון מהיו"ר, ואני חזק בחשבון – הבנתי שאחד ועוד אחד זה שניים".

המאמן עדיין לא סיכום את תנאי עזיבתו, ומחר הוא צפוי לשבת עם ההנהלה כדי לעשות זאת. דורה דורש את מלוא שכרו עד לסיום העונה, בתוספת פיצויים. "יש ערכים של כבוד ביני ובין ההנהלה, ואני מאמין שהכל ייסגר מחר", אמר דורה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים. קובי אליהו
"אמרתי לשחקנים עכשיו בחדר ההלבשה שאם זו היכולת שלהם, זה אסון, ואם הם עושים דווקא להנהלה או למאמן, אז זה פשע". מאזן גנאים/קובי אליהו

לאימון גם הגיעו חברי ההנהלה, ביניהם היו"ר מוחמד אבו יונס וראש העיר מאזן גנאים. שאמר: "ללא ספק, כואב לנו על שלומי. אמרתי לשחקנים עכשיו בחדר ההלבשה שאם זו היכולת שלהם, זה אסון, ואם הם עושים דווקא להנהלה או למאמן, אז זה פשע. חסר להם את המוטיבציה והרצון, זו לא סכנין שאני מכיר. בחודש האחרון אני רואה את הדברים ומתבייש. יש הנהלה שאני מכבד אותה. עד הערב יהיה מאמן וכולכם תדעו עליו".

"חשבתי שהמאמן צריך להישאר", המשיך גנאים, "ואני מאמין שלא הוא האשם במצב. יושבי הראש בליגת העל יצטרכו לשבת ביניהם, ומי שיצטרכו לשלם את המחיר בעתיד הם לא המאמנים אלא השחקנים, שמקבלים ים של כסף ולא נותנים כלום על הדשא".

(עדכון ראשון: 10.3.2013, 17:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully