וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: שלומי דורה פוטר מאימון הקבוצה

10.3.2013 / 15:27

התוצאות החלשות הובילו את ההנהלה לזעזע, בלבול יגיע לסיכום? פגישה נערכה גם עם גיא לוי. שחקן: "עוד נרד ליגה"

one

לאחר הפסד נוסף, 2:0 לעירוני קרית שמונה אמש (שבת) וכאשר הקבוצה מסובכת חזק מאוד בקרבות הירידה ומגיעה לפלייאוף התחתון מהמקום ה-12, נקודה בלבד מעל הקו האדום, בני סכנין החליטה ללכת לזעזוע. כפי שהסתמן כבר החל מאמש, המאמן שלומי דורה סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה, זאת למרות שמספר חברי הנהלה היו בעד השארתו עד לסיום העונה.

בהודעה רשמית שפרסם המועדון נכתב: "הנהלת סכנין מודה לשלומי דורה, זוהי פרידה קשה מאדם יקר שלאורך כל הדרך הפגין סגולות של כבוד". הבלם עידן ויצמן צייץ: "בוקר לא פשוט...". המאמן הגיע בצהריים להיפרד מהשחקנים ומהצוות המקצועי. לאימון גם הגיעו חברי ההנהלה, ביניהם היו"ר מוחמד אבו יונס וראש העיר מאזן גנאים.

דורה, שהחל את קריירת האימון בנוער של הפועל חיפה וזכה עם הקבוצה באליפות, אימן לאחר מכן את הקבוצה הבוגרת של המועדון, כמו גם את הפועל רמת גן. הוא הגיע לסכנין במהלך עונת 2010/11 והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה בתום מסע היחלצות מרשים. בעונה שעברה סכנין הרשימה וסיימה במקום השלישי את העונה הסדירה, אולם צנחה עד לשמיני בתום הפלייאוף. העונה סכנין רק במקום ה-12 בטבלה בתום העונה הסדירה, עם 26 נקודות במאזנה.

על פי אתר דריבליסט, המאזן של דורה בסכנין עמד על 70 משחקים, מתוכם ניצח 25, הפסיד 28 וסיים 17 נוספים בתיקו (43.8 אחוזי הצלחה). מאזן השערים: 102:93.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
ימשיך עד סוף העונה? דורה/קובי אליהו

כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, חברי הנהלת סכנין העמידו את שמותיהם של מרקו בלבול ועבאס סואן כמועמדים המובילים להחליף את דורה וייתכן מאוד שאף יווצר מצב בו בלבול יקבל את שרביט האימון וסואן ישמש כעוזרו. גם גיא לוי מועמד.

האימון שאמור היה להיערך ב-13:00 בצהריים נדחה לשעה 15:00, על מנת שהמאמן החדש יעביר אותו כבר היום ולאחר מכן הוא נדחה שוב, הפעם ל-16:30, אך נערך בסופו של דבר ללא המאמן החדש. במהלך היום ערכה הנהלת סכנין פגישות עם בלבול ולוי, אך בשלב זה אין עדיין החלטה.

אגב, בסביבתו של דורה לא אהבו כלל את העובדה שבהנהלה לא שוחחו עימו לפני שהחלו הדיבורים והשיחות ביניהם על מעמדו והוא היה צריך להיות ניזון משמועות בתקשורת. "צריכים קודם כל לדבר עם המאמן ולכבד אותו", אמר מקורב לדורה, "בושה שלא שוחחו איתו והכינו אותו לכך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
צפוי לשחק בגביע. עבאס/אדריאן הרבשטיין

אחרי ההפסד בקרית שמונה, אווירת נכאים שררה בקרב אנשי ושחקני הקבוצה. השחקנים, ללא יוצא מן הכלל, שוחחו על העובדה שהקבוצה הציגה משחק חלש מאוד ונראית כבויה: "אנחנו פשוט חושך", אמר אחד מהם, "אנחנו כבויים, משחקים חלש מאוד. אסור לדבר אחד על השני, אלא להגיד שכולנו לא טובים וזה בלשון המעטה. אנחנו חייבים להתעורר מהר, כי אם נשחק ככה בפלייאוף, נמצא את עצמנו בליגה השנייה בסוף העונה".

גם בצוות המקצועי היו מאוכזבים מאוד מהיכולת ובמחצית, לפי שחקני הקבוצה דורה היה כעוס על רמת המשחק: "אסור לנו להיראות ככה", אמר המאמן בהפסקה, "אתם רוצים לרדת ליגה? אנחנו חייבים להשתפר". בסיום דורה אמנם נותר מאוכזב, אך ניסה להרגיע את שחקניו ואמר להם: "תרימו את הראש לקראת המשימות הבאות". כל זאת כאמור, לפני ההחלטה על פיטוריו.

בקבוצה מקווים שאדיר טובול לא סובל ממתיחה חזקה בשריר. המגן הוחלף במחצית השנייה לאחר שחש כאבים עזים ובקבוצה חוששים שמדובר ממתיחה חזקה. היום הוא ייבדק ואז יתגלה האם ייעדר במשחק הגביע. בשל משחק רבע גמר הגביע, בו תפגוש ביום שלישי סכנין שוב את קרית שמונה, לא יזכו השחקנים לחופש היום וייערכו אימון רגיל.

לקראת המפגש בין הקבוצות בגביע המדינה ביום שלישי, בסכנין יודעים שהליגה חשובה יותר, אך מעוניינים מאוד לעבור שלב, גם בשל ההכנסות הכספיות הצפויות בחצי הגמר וגם כדי לקבל ביטחון לקראת הפלייאוף: "המשחק מול קרית שמונה חשוב לביטחון, אבל המשחק מול באר שבע הוא גמר של ממש", אמר שחקן אחר בקבוצה, "אם נפסיד שם נהיה בבעיה גדולה, אבל ניצחון יצופף את כל התחתית".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully