וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלוקת בבני סכנין: האם צריך לפטר את שלומי דורה?

9.3.2013 / 22:06

הנטייה בקרב הנהלת סכנין היא להיפרד מהמאמן אחרי ההפסד בקרית שמונה, אחרים מתעקשים שיישאר. סואן ובלבול מועמדים

one

בני סכנין הסתבכה מאוד בעקבות ההפסד הערב (שבת) 2:0 לעירוני קרית שמונה, כאשר בקבוצה היו מאוכזבים בעיקר מהיכולת החלשה שהקבוצה הציגה. בעקבות ההפסד סכנין ירדה עד למקום ה-12 והיא רק נקודה מהקו האדום עם פתיחת הפלייאוף התחתון.

בין חברי ההנהלה קיימות מחלוקות בנוגע להמשך עבודתו של המאמן שלומי דורה. חלק מחברי ההנהלה רצו לדון במעמדו כבר הלילה, בעוד עוד חברי הנהלה אחרים מתעקשים שהוא חייב להישאר עד תום העונה. ההנהלה עשויה לקיים פגישה עוד הלילה בנושא ולדון במעמדו של המאמן, הפגישה עשויה להתקיים גם מחר. חברי ההנהלה שרוצים בפיטוריו של שלומי דורה, העלו שמות של שני מועמדים שאותם הם היו רוצים לראות בקבוצה. הראשון שהוזכר הוא מרקו בלבול, מאמן העבר של המועדון וכן עבאס סואן, שכבר נמצא במועדון ומנהל את מחלקת הנוער.

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 0:2. one
מתרכז בגביע. ברק בכר/one

המאמן שלומי דורה התייחס בסיום למצב הקבוצה: "איבדנו נקודות חשובות. משחק ההתקפה היה לא טוב. אנחנו סופגים גולים מיותרים ורודפים אחרי היריבה, אנחנו בקרבות הישרדות אם נדע להילחם ולקחת את הנקודות נישאר ואם לא אז נרד".

גם עידן ויצמן, בלמה של הקבוצה, התייחס בחשבון הטוויטר שלו להפסד וכתב: "לשכוח ומהר מהמשחק היום. ליגה של שבעה משחקים, כל משחק הוא גמר גביע. "קבוצה של גברים"? עכשיו זה הזמן להוכיח את זה ואנחנו מסוגלים. ביחד עד הסוף".

מנגד, בקרית שמונה היו מרוצים מאוד מהניצחון ומההעפלה למקום השלישי כשבקבוצה ירצו לרשום עוד ניצחון על סכנין ביום שלישי כדי להעפיל לחצי גמר הגביע: "אנחנו בשיאה של העונה, יש לנו גביע ו-10 משחקי פלייאוף", אמר ברק בכר. "אנחנו במומנטום טוב,.עברנו משבר ואנחנו מסתכלים קדימה. המקום השלישי הוא מאוד מכובד, אנחנו רוצים לשמור עליו. יש פה קבוצה טובה וצריך לשמור על זה. יהיה משחק מאוד קשה בשלישי נגד שחקנים ונצטרך לתת מאמץ גדול כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שלומי דורה מאמן בני סכנין. מגד גוזני
סכנת ירידה ממשית. שלומי דורה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully