וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "אולי עכשיו יואב כץ ילמד לא למשוך דברים"

15.5.2013 / 11:22

בצל חשיפת וואלה! ספורט: השחקנים זועמים, הבעלים שוחח עם קלינגר אך זה כבר נפגש עם אשדוד. שלומי דורה עשוי להחליפו

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ שוחח הלילה (בין שלישי לרביעי) ארוכות עם המאמן ניר קלינגר וניסה לשכנע אותו להישאר בקבוצה, זאת לאחר שהמאמן הודיע שהוא שוקל לעזוב את המועדון מרצונו, כפי שנחשף לראשונה בוואלה! ספורט.

קלינגר פגוע מאוד מהשתלשלות העניינים בשבועות האחרונים, ולפי ההפתחויות האחרונות, נראה כי מירב הסיכויים הם שהמאמן אכן יעזוב את הקבוצה אותה השאיר בליגה. אחד הסיבות העיקריות לתסכול של קלינגר נובעות מכך שיואב כץ ישב עם המאמן לפני נסיעתו לארצות הברית וביקש ממנו להכין את הקבוצה לעונה הבאה, אך לא חתם איתו על חוזה. קלינגר הבהיר שהוא מעוניין להישאר במועדון והחל אף לשוחח עם שחקנים, אלא שבשבוע החולף התבטא לא פעם הבעלים כי לא החליט על זהות המאמן לעונה הבאה.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
לא נראה שהרומן הזה נגמר יפה. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

ברקע קיים גם הסכסוך של המאמן עם המנכ"ל, אפרים גבאי. לוואלה! ספורט נודע כי בסוף השבוע שעבר היתה אמורה להתקיים ארוחה משותפת בין גבאי לקלינגר כדי ללבן את העניינים, אולם דבריו של כץ, לפיהם הם צריך לחשוב טוב על זהות המאמן לעונה הבאה, בתוספת ההאשמות ההדדיות בין המנכ"ל למאמן, הביאו לביטולה של הפגישה וככל הניראה גם לעזיבתו של קלינגר את חיפה.

כעת, לפי כל ההערכות, קלינגר לא יישאר ויעזוב את חיפה, כשמ.ס. אשדוד היא הקבוצה הרצינית ביותר שמעוניינת בשירותיו. ראשי אשדוד אף נפגשו עם קלינגר, והגיעו לו הצעה. בתום השיחה הבטיח המאמן לחשוב על הדברים ולהשיב תשובה בימים הקרובים.

שחקנים בחיפה היו המומים לשמוע את הבעלים יואב כץ כועס ופגוע, בעיקר לאחר כי נדמה היה שקלינגר ימשיך במועדון. "אולי עכשיו יואב ילמד להפסיק למשוך דברים", אמר אחד מהשחקנים שלא חתומים על חוזה ומחכים לתשובתו של הבעלים. "גם אותנו הוא מושך ואומר שיהיה בסדר וגם את ניר הוא משך. אם היה ביניהם סיכום בעל פה כמו שהוא אומר, אז למה להגיד כל יום מחדש שהוא עוד שוקל את זהות המאמן? אנחנו אנשים, לא סמרטוטים. אם זה ימשיך ככה גם בגזרת השחקנים, שלא יתפלא אם הרבה מאיתנו יעשו את אותו צעד שניר מתכוון לעשות".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אחד השחקנים: "גם אותנו הוא מושך ואומר שיהיה בסדר וגם את ניר הוא משך. אם היה ביניהם סיכום בעל פה כמו שהוא אומר, אז למה להגיד כל יום מחדש שהוא עוד שוקל את זהות המאמן?" יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

כץ מבחינתו ממשיך לטעון שבינו ובין קלינגר היה חוזה בעל פה ושהוא מאוכזב מהתנהלותו של המאמן, שעל פי הבעלים ידע כי מקומו בקבוצה מובטח גם לעונה הבאה. המועמד המוביל להחליף את קלינגר הוא שלומי דורה, שגדל במערכת ומכיר היטב את מרבית השחקנים וגורמים בהנהלה מנסים להביא למינויו כמה שיותר מהר, אלא שגם מועמדותם של אלי כהן וטל בנין עלתה על הפרק. אגב, חזרה של דורה למערכת עשויה להביא לכך ששחקנים כמו יובל אבידור ואושרי רואש, שחיפשו אופציות אחרות, יישארו בקבוצה בשל הקירבה שלהם למאמן.

מצד שני, בחיפה כבר חוששים שעזיבה של קלינגר תביא לכך שירו בלו, שהיה אמור לחתום במועדון, וגיא צרפתי, מהמצטיינים העונה, יחליטו ללכת עם המאמן לקבוצה הבאה בה יחתום ולא ימשיכו בכרמל.

שחקן הפועל חיפה גיא צרפתי. ברני ארדוב
יעזוב בעקבות קלינגר? צרפתי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully