וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניטס יכול להרים את הראש", "טרי שוב עשה זאת!"

בבריטניה חגגו את הזכייה של צ'לסי, והזכירו שהקפטן חגג כמו ב-2012 מבלי לשחק: "הניצחון ממשיך את המסורת האנגלית". צפו בקטטה מחרידה ברחובות אמסטרדם עם אוהדי בנפיקה

לא מעט התלהבות מההישג של צ'לסי, שהניפה אתמול (רביעי) את גביע הליגה האירופית, הצטברה בממלכה. הבלוז שרק לפני שנה חגגו זכייה מדהימה בליגת האלופות עשתה את כל הדרך עד לזכייה בתואר המשני שמסיים עונה בטעם טוב מבחינת הבלוז. השער של ברניסלב איבנוביץ' בנגיחה בתוספת הזמן אפשר לעיתונים בבריטניה לחגוג. אבל לפני המשחק קלטו המצלמות גם קטטת אוהדים מחרידה ברחובות אמסטרדם, שלמרבה המזל לא הסתיימה בשלום ולא השפיעה על המשחק.

צפו בקטטת מחנות האוהדים ברחובות אמסטרדם

"blueropa league champs", הייתה הכותרת של 'הסאן', שחגג בדרך גם את הישארותו של פרנק למפארד בקבוצה. פרשן העיתון סטיבן הווארד שם את הדגש על כך שצ'לסי לא מבריקה, ובכל זאת מצליחה להיות יעילה בשלבים המכריעים באירופה, כפי שקרה בשנה שעברה. "ככל שהמשחק התקדם ובנפיקה לא הצליחה לתרגם את היתרון שלה, כך התקרב הניצחון של צ'לסי", הסביר. "זה היה ניצחון שממשיך את המסורת האנגלית הארוכה של הגעה לטופ אחרי משחק לא משכנע".

שחקני צ'לסי חוגגים, מימין יוסי בניון. GettyImages
"זה היה ניצחון שממשיך את המסורת האנגלית הארוכה של הגעה לטופ אחרי משחק לא משכנע"/GettyImages

ב'דיילי מייל' את מירב הפוקוס תפס הקפטן ג'ון טרי. "טרי עשה את זה שוב! אחרי שהחמיץ עוד ערב אירופי, הקפטן של צ'לסי עלה על מדים וחגג בדיוק כמו ב-2012". טרי כידוע לא שיחק בגלל פציעה, אבל זה לא הפריע לו לעמוד בלב הפלאשים עם גביע הליגה האירופית. שחקן העבר ג'יימי רדנאפ שמפרשן בעיתון טוען שפטר צ'ך הוא עדיין בשיאו, ותוהה מדוע פרננדו טורס לא יכול לשחק באותו אופן מדי שבוע בליגה.

רפא בניטס מאמן צ'לסי עם גביע הליגה האירופית. רויטרס
"אוהדי צ'לסי אולי אף פעם לא אהבו את רפאל בניטס, אבל אחרי התואר הם לכל הפחות צריכים לכבד אותו". רפא בניטס/רויטרס

ב'גארדיאן' עשו כבוד לרפא בניטס שיסיים את תפקידו בסיום העונה. "אוהדי צ'לסי אולי אף פעם לא אהבו את רפא בניטס, אבל אחרי התואר הם לכל הפחות צריכים לכבד אותו", נכתב שם. "התקופה של בניטס לא הייתה מושלמת אחרי הכשלונות של צ'לסי בגביע ובגביע העולם לקבוצות, אבל הוא יסיים ביום ראשון את תפקידו עם מוניטין משופר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully