וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב דבקה בעמדתה לא להופיע לדרבי

15.5.2013 / 7:03

שיחות עם המנהלת ומכבי ת"א לא פתרו את משבר הכרטיסים. בכיר במנהלת: "מקווים שהעלייה לחצי הגמר תקבע בפרקט"

הנהלת הפועל תל אביב הודיעה אמש (שלישי) למנהלת הליגה כי לא תופיע למשחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב מחר בשל העובדה שלא קיבלה את כמות הכרטיסים שמגיעה לה. כזכור, הצהובים הודיעו כי בשל החלטת המשטרה לסגור את ארבע השורות הראשונות ביציעים 4 ו-5 ביד אליהו, בעקבות אירועי הדרבי הראשון בסדרה, מספר הכרטיסים להפועל יקטן מ-750 ל-500 בלבד. הודעה זו קיבלה תמיכה בתגובת מנהלת הליגה להודעת האדומים אמש.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
תומכים בצעד של הקבוצה שלהם. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

מאז ההודעה של הפועל מתקיימות שיחות בין הצדדים, אך נכון לעכשיו בהפועל לא מתכוונים לשנות את החלטתם עד שלא יקבלו את מספר הכרטיסים שלהם. האוהדים האדומים הביעו תמיכה רחבה בהחלטת ההנהלה שלהם. על פי טענת מכבי תל אביב, משטרת המחוז לא מאשרת להם לתת לאדומים עוד 250 כרטיסים בתפזורת ביציעי יד אליהו בשל הבקשה ליצור חיץ בין מחנות האוהדים.

גורמים שונים במנהלת הליגה העריכו הבוקר כי השיחות למציאת פיתרון למצב יימשכו עד הערב, "מקווים שהעלייה לחצי הגמר תקבע בפרקט ולא בהחלטות משונות", אמר בכיר במנהלת הבוקר. אגב, האדומים ממשיכים בהכנות שלהם למשחק, כשהקבוצה תערוך הערב את האימון המסכם כשבצוות המקצועי יהיו מוכנים לעלות לפרקט באם יתקבל האישור מטעם הנהלת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully