וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הודיעה למנהלת: "לא נופיע לדרבי בחמישי"

14.5.2013 / 13:29

בקבוצה זועמים על מספר הכרטיסים לאוהדיה: "מברכים את יו?ר האיגוד וקברניטי הכדורסל על עליית קבוצתם האהודה לחצי"

הנהלת הפועל תל אביב הודיעה למנהלת ליגת העל כי לא תופיע למשחק הדרבי אשר תוכנן ליום חמישי הקרוב. זאת בעקבות החלטת מכבי תל אביב שלא לכבד את תקנון המנהלת בנוגע לחובת מכירת הכרטיסים לאוהדי הקבוצה האורחת. "על אף ניסיונות חוזרים ונשנים מצד הנהלת הקבוצה לפתור את המשבר ולקבל את המגיע לנו על פי תקנון המנהלת עליו חתומות כל הקבוצות כולל מכבי תל אביב, לא זכו פניותינו ודרישותינו לאוזן קשבת ולשיתוף פעולה מצד מנהלת הליגה אשר תפקידה לאכוף את תקנונה", נאמר בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה.

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל. מגד גוזני
לא יגיעו לנוקיה? אוהדי הפועל בכדורסל/מגד גוזני

"אין בכל ניסיונותיה של מכבי תל אביב להציג כאילו המשטרה אינה מאשרת מכירת 750 כרטיסים לאוהדי הפועל אמת, אלא זריית חול בעיני הציבור", נכתב בהמשך, "משיחות שקיימה הפועל תל אביב עם המשטרה עולה תמונה שונה לגמרי לפיה ההחלטה לגבי כמות הכרטיסים והקצאת המקומות נתונה בידי הקבוצה בלבד וכל שהחליטה המשטרה הוא להגביל את מספר הכיסאות ביציע מסוים. אין כל סיבה שהחלטת משטרה להקפיא מספר כיסאות תפגע באוהדי הפועל בלבד. דבר זה לא מקובל בשום מקום וראייה לכך דרבי הכדורגל שנערך אתמול בבלומפילד, בו הקפאת מקומות לשם הפרדת האוהדים לא פגעה בכרטיס אחד מאלו אשר הגיעו לאוהדי מכבי תל אביב".

בהפועל ניסו לקיים פגישה עם הנהלת מכבי תל אביב ומשטרת מחוז תל אביב ביממה האחרונה ללא הצלחה, "במציאות זו, כאשר החוקים אינם זהים לכולם ושיוויון הזדמנויות בכדורסל נראה כמו בדיחה עצובה במיוחד, לא רואה הפועל תל אביב, קבוצה אשר אין לה זכות קיום ללא אוהדיה, טעם בהופעה למשחק", סיכמו בהפועל את החלטתם, "אנו מברכים את יו?ר האיגוד הזמני וקברניטי הכדורסל על עליית קבוצתם האהודה לחצי הגמר".

יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל. קובי אליהו
לא תהיה לנו סובלנות לאלימות של אוהדים. שמואל פרנקל מגיב/קובי אליהו

המנהלת: קוראים להפועל לפעול באחריות ולהופיע למשחק

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה שהיא "רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בתוכנית המשחקים, דבר שלא קרה מיום הקמת המנהלת". במנהלת מאיימים כי "הנזקים הכספיים בעקבות אי הופעה זאת הנם כמאות אלפי שקלים כתוצאה מהפסד בהכנסות לספונסרים הראשיים ופגיעה בבעלת זכויות השידור. הפסדים אלה יושתו על הקבוצה, שתספוג הפסדים כספיים כבדים לרבות העמדה לדין".

שמואל פרנקל, יו"ר המנהלת, התייחס לאוהדים של הפועל תל אביב ואמר: "לא תהיה לנו שום סובלנות לאלימות בכדורסל ואנו נעשה הכל למגר האלימות ממגרשי הספורט. לצערי אין זה המקרה הראשון העונה שחלק קטן מאוהדי הפועל תל אביב נהגו באלימות, ואני סבור כי על הנהלת הפועל תל אביב לפעול בתקיפות למגר תופעה זו בדחיפות. אני קורא להנהלת הפועל ת"א להופיע ביום חמישי למשחק ולכבד את החלטת המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully