וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מכבי ת"א מתעלמת מתקנון המנהלת"

13.5.2013 / 16:56

האדומים הגיבו להחלטת המשטרה להקצות 500 כרטיסים בלבד לאוהדי הפועל בדרבי: "מכבי מסתתרת מאחורי גב המשטרה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

משטרת ישראל החליטה היום (שני) כי בעקבות האירועים ביציעי הפועל תל אביב בדרבי הראשון בסדרה שנערך ביד אליהו, במהלכם נעצרו שני אוהדי הקבוצה, ייסגרו בדרבי הבא ביום חמישי השורות הראשונות ביציעים 4 ו-5 ביד אליהו ולא תתאפשר בהם ישיבת קהל. כמו כן, הודיעה מכבי תל אביב כי המשטרה החליטה שהפועל תל אביב תקבל רק 500 כרטיסים למשחק. כזכור, במהלך הדרבי הראשון בסדרת הפלייאוף, אוהדי הפועל תל אביב התעמתו עם מאבטחים, ירקו לעבר היציע שמתחתם, והשליכו כיסא שפגע בראשה של בת זוגו של קרטיס קלי.

מאבטחים ביציע של הפועל תל אביב בדרבי. קובי אליהו
"הפרה בוטה של התקנון". עימותים בין אוהדי הפועל ת"א למאבטחים במפגש הקודם ביד אליהו/קובי אליהו

תקנון מנהלת הליגה קובע כי כל קבוצה ביתית תעביר רף כרטיסים של עשרה אחוזים מתכולת האצטדיון או לפחות 750 כרטיסים לאולם ביד אליהו. בעקבות כך הודיעה הנהלת האדומים למנהלת הליגה כי תשקול את כל צעדיה באם לא תשונה ההחלטה:

"שלא בפעם הראשונה העונה, הנהלת מכבי תל אביב בוחרת להתעלם מהחוקים ומתקנון המנהלת. במשך כל השנה חזרנו ואמרנו – אם יש חוק, הרי הוא מחייב את כולם. הפועל תל אביב היא קבוצת אוהדים, והליגה בכללה נועדה לפעול למען האוהדים.

"אנו מצרים על ניסיונותיה החוזרים ונשנים של מכבי תל אביב לחמם את האווירה לפני משחקי הדרבי אותם היא מארחת. רק אתמול הוכח במשחק הדרבי אשר התקיים בראשון לציון שכאשר המשטרה וכוחות האבטחה מתייחסים לאוהדים כאל בני אדם, ניתן לקיים אירוע ספורט למופת", נאמר בהודעה לעיתונות של המועדון.

עוד נכתב בהודעה: "הפועל תל אביב קיימת עבור האוהדים ולא תסכים לפגיעה ולו הקלה ביותר בזכויותיהם. אנו קוראים להנהלת מכבי תל אביב ולחברת האבטחה שלה לנהוג בכבוד ובהגינות באוהדי הפועל תל אביב ובאותו היחס לו זכו אוהדי קבוצתם במשחק בראשון לציון, ובניגוד ליחס בו נתקלנו עד כה בביקורינו ביד אליהו. כמו כן, אנו דורשים לכבד את התקנון ואת יריבותיה כמקובל. אנו קוראים למנהלת לאכוף את ההחלטה לתת עשרה אחוז מתכולת המגרש המאושרת או מינימום של 750 כרטיסים לקבוצה האורחת. הפועל תל אביב לא תהיה שותפה לפגיעה כה בוטה בזכויותיה וזכויות אוהדיה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חברי הנהלת מכבי תל אביב שמעון מזרחי, דייויד פדרמן. קובי אליהו
"הנהלת מכבי תל אביב מתעלמת מהתקנון". שמעון מזרחי ודיוויד פדרמן/קובי אליהו

חבר הנהלת הפועל תל אביב, ידידיה רפפורט, שוחח עם מפקד המרחב בנושא ולאחר מכן אמר לוואלה! ספורט בנושא: "מכבי מסתתרת מאחורי הגב הגדול והרחב של המשטרה. כל הסיפור הזה הוא כדי להכניס סתם מתח מיותר למשחק של יום חמישי. הכל מריח מתזמון של מכבי, הוציאו את זה היום כדי לא חס וחלילה שלא נגיב כמוהם. כל הדברים מתוכננים מראש. אין שום הגיון, המשטרה מעולם לא אמרה שהיא רוצה לקזז את מספר הכרטיסים. היא אמרה שבהחלט היא מתנגדת שנשב בארבע השורות הראשונות ביציעים 4 או 5, אבל לא אמרה שצריך לקזז את מספר הכרטיסים ל-500".

רפפורט הוסיף ואמר: "אין שום מניעה מבחינת המשטרה שנקבל כרטיסים למקומות אחרים. מהדרבי הראשון אנחנו טוענים שכדורסל משחקים על הפרקט ולא ביציעים. ראיתם אתמול סדר ונקיון מופתי של אירוע שקיימנו בבית מכבי בראשון לציון. לא הייתה שום בעיה מלבד ההשתוללות של אוהדי מכבי תל אביב. יש תקנון למנהלת הליגה, ולא נתן שיהיה אוהד אחד מתחת ל-750 של הפועל תל אביב באולם. אני מאמין שממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל יעזור לנו בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully