וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני גודס: ”זה לא נגמר עד שזה נגמר”

13.5.2013 / 8:12

בהפועל ת”א לא מוותרים על הסדרה, שולדברנד: ”יש צ’אנס”, היו”ר רמי כהן: ”יריבות נקייה”. האדומים יעזבו את בית מכבי?

צילום ועריכה: קובי אליהו

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד בדרבי 80:67 אמש (ראשון). האדומים נמצאים בפיגור 2:0 בסדרת הטוב מחמישה, ואם לא תתרחש הפתעה עצומה, כבר ביום חמישי תסתיים לה עונת החזרה של הפועל תל אביב לליגת העל.

בנוסף לאכזבה המקצועית, משטרת ישראל החליטה כי בעקבות האירועים ביציעי הפועל תל אביב בדרבי הראשון בסדרה שנערך בהיכל נוקיה (יריקות מהיציע, זריקת כיסא, עימות עם מאבטחים) בדרבי הבא ארבע השורות הראשונות ביציעים 4 ו-5 ייסגרו ולא תתאפשר בהם ישיבת קהל. כמו כן החליטה המשטרה כי הפועל תל אביב תקבל רק 500 כרטיסים למשחק.

שחקן הפועל תל אביב אנתוני גודס חודר מול שחקני מכבי תל אביב ליאור אליהו, שון ג'יימס. קובי אליהו
גודס נאבק בג'יימ ואליהו/קובי אליהו

בחדר ההלבשה של האדומים עדיין מאמינים באפשרות לחזור, והמאמן ארז אדלשטיין ניסה להחדיר מוטיבציה לשחקניו, כשהזכיר את הניצחון של הפועל גליל עליון שלו במשחק מספר 3 ביד אליהו בחצי גמר הפלייאוף של עונת 1999/2000, כשהצהובים הוליכו 0:2 בסדרה.

מה שבטוח, השחקנים האדומים יבואו להילחם. "אני יושב במגרש החניה ועדיין חם מהמשחק", כתב אנתוני גודס בחשבון הפייסבוק שלו, "אף פעם לא קל להפסיד, אבל זה יותר קשה כשאתה זוכה לתמיכה חזקה כל כך כמו בהפועל תל אביב. אני רק רוצה שכל האוהדים שלנו שאף אחד בקבוצה שלנו לא יוותר, ושמגיע לכם ניצחון במשחק הבא. זה לא נגמר עד שזה נגמר. ביום חמישי תהיה מלחמה חדשה, תאמינו בזה".

גם יונתן שולדברנד, שרשם משחק התקפי טוב עם 12 נקודות ב-14 דקות הוסיף, "חוסר ריכוז של שתי דקות, בגדול זה היה ההבדל בין ניצחון להפסד. זה מאכזב מאוד אבל יש לנו עוד צ'אנס במשחק הבא. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים בסיום, זה הכל, היינו במצב גופני טוב, לא היינו עייפים בסיום, פשוט לא מרוכזים בסיום, וזה מספיק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל תל אביב דמונטז סטיט, בריאן רנדל, מתן נאור. קובי אליהו
ינסו לקום מהקרשים במשחק 3, אחרת הם ילכו לים/קובי אליהו

גם בהנהלה הייתה קיימת אכזבה מסוימת: "תמיד אני מאוכזב שמפסידים. יחסי הכוחות ברורים, אבל אתה בא למשחק בטח בבית ורוצה לנצח. היינו בשני המשחקים בעניינים במשך 35 דקות, הם קבוצה מצוינת, אסור לאבד ריכוז לרגע, זה קרה ונמשיך הלאה", אמר היו"ר רמי כהן.

בניגוד למשחק ביד אליהו, המשחק אמש בראשון לציון עבר בשלום: "גם בשני המשחקים בליגה הייתה יריבה הוגנת, ספורטיבית ונקייה", הוסיף היו"ר האדום, "בעיקר מי שהוכיח פה משהו זה משטרת ראשון לציון, שכשמשטרה ומאבטחים בעיקר, לעומת המאבטחים ביד אליהו, נותנים לאירוע לעבור ומבינים שהם לא מרכז האירוע, אז האירוע עובר בשלום. כשמכניסים מאבטחים, שוטרים וסמויים ליציע אז נוצר בלאגן. יש לי רק מילים חמות למשטרת ראשון לציון, עושים את העבודה ואתה לא מרגיש אותם. אמרתי לפני שהאירוע יעבור בשקט, ואין לי ספק".

אוהדי הפועל תל אביב מקללים את גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עבר בשלום. גיא פניני מול אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

בימים אלה שוקלים בעיריית ראשון לציון האם להמשיך את ההתקשרות עם הפועל תל אביב גם לעונה הבאה, כשעל העירייה מופעלים לחצים כבדים לדחות את ההצעה: "אנחנו מתכננים לשחק בבית מכבי גם בעונה הבאה, איפה שלא רוצים אותנו אנחנו רוצים להיות", הגיב כהן, "אם היו רוצים אותנו פה, אולי היינו מחפשים אולם אחר. לא שמעתי שלא רוצים אותנו פה, נגמור את העונה ונתחיל לבדוק דברים, כולל את האולם".

עדכון ראשון: 8:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully