וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פפ גווארדיולה ינסה לצרף את טיאגו אלקנטרה

מאמן באיירן מינכן יחטוף מקבוצתו לשעבר את הקשר המוכשר? מרטין מונטויה מבוקש באינטר. ז'וניניו: "ניימאר יהיה בברצלונה"

אחד הפחדים הגדולים ביותר של ברצלונה הוא לאבד בקיץ הקרוב שחקנים לטובת האקס, פפ גווארדיולה, שמתכנן מסע רכש גדול בבאיירן מינכן. הבוקר (רביעי) טוענים בספרד כי המאמן הצליח כבר שם עין על אחד הכוכבים הצעירים של הקטלאנים, והוא מעוניין לצרף לשורות האלופה הגרמנית את טיאגו אלקנטרה.

מאמן ברצלונה לשעבר פפ גווארדיולה עם תיאגו אלקנטרה. david ramos, GettyImages
פפ מעריך מאוד את הקשר אותו העלה לקבוצת הבוגרים. גווארדיולה וטיאגו/GettyImages, david ramos

על פי הדיווחים, פפ מעריך מאוד את הקשר בן ה-22 שעלה תחתיו לקבוצה הבגורת של ברצלונה, ובעוד מספר שבועות הוא עשוי לתדרך את הנהלת באיירן מינכן לנסות ולהחתימו. לטיאגו, שחתם בנובמבר 2011 על חוזה חדש שאמור להשאיר אותו בשורות אלופת ספרד 2015, סעיף שחרור בן 90 מיליון יורו. גם מנצ'סטר סיטי מביעה עניין בקשר הצעיר. בספרד טוענים כי ברצלונה תהיה מוכנה להקשיב להצעות על השחקן, ותדרוש כ-25 מיליון יורו עבורו.

אגב, ב'קוריירה דלו ספורט' מדווחים הבוקר כי אינטר מעוניינת במרטין מונטויה. בנראזורי רוצים לראות את המגן בן ה-22 כמחליפו של חאבייר סאנטי הוותיק שנפצע בחודש שעבר ועלול להיעדר עד שמונה חודשים מהמגרשים, אך ברצלונה עשויה להציע למונטויה חוזה חדש בשבועות הקרובים.

לאחר שסגן נשיא סאנטוס לשעבר טען אמש כי ניימאר כבר חתם בבאיירן מינכן, הצטרף היום קשר אתלטיקו מדריד ונבחרת ברזיל לשעבר ז'וניניו למבול הספקולציות, וטען: "ממה שאני יודע, ניימאר הולך לברצלונה. הוא דיבר עליהם כבר הרבה זמן, ולדעתי זה יקרה בקיץ הקרוב. הוא יהנה מסגנון המשחק שלהם, זה סגנון שמתאים לו ואני חושב שהוא צריך את הנסיון האירופי".

מרטין מונטויה שחקן ברצלונה. GettyImages
היורש של סאנטי? מונטויה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully