וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולינס: "אין לנו כישרון רב, אבל אנחנו לא מוותרים"

טירוף הפלייאוף: בממפיס חוגגים. ברוקס: "זה לא גמור". דוראנט: "אני לא עייף". לברון: "הפציעות שלהם לא מעניינות אותנו"

מספרי המשחק בין ממפיס לאוקלהומה סיטי (הגריזליס ניצחו 97:103 ועלו ל-1:3)

* אחרי ההפסד במשחק הראשון בסדרה, הגריזליס רשמו ניצחון שלישי ברציפות, שלושתם בפער של 6 נקודות. בסיבוב הקודם הדובים הפסידו פעמיים לקליפרס והגיבו בארבעה ניצחונות רצופים בדאבל פיגרס.

* מאז עונת הבכורה של ליונל הולינס בממפיס ב-2009/10, קבוצתו רשמה לא פחות מ-11 ניצחונות במשחקים בהם פיגרה בפער של 17 נקודות לפחות - הכי הרבה ב-NBA בתקופה הזו.

* הגריזליס הצליחו לנצח למרות שהחטיאו את שמונה הזריקות האחרונות שלהם מחוץ לקשת. מנגד, הם קלעו 44 נקודות בצבע לעומת 30 בלבד של האורחים.

* קווין דוראנט שקלע 8 מ-14 מהשדה בשלושת הרבעים הראשונים נעצר על 2 מ-13 ברבע הרביעי ובהארכה, כולל 0 מ-7 כשטיישון פרינס שומר עליו.

* כל שחקני אוקלהומה סיטי עמדו על אחוז עגום של 1 מ-8 מהשדה בהארכה, כשדרק פישר היה חתום על הזריקה המוצלחת היחידה, אבל גם על איבוד כדור גורלי לטוני אלן 21 שניות לסיום.

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. Jamie Squire, GettyImages
לא מסתדר בלי ווסטברוק. קווין דוראנט/GettyImages, Jamie Squire

הגריזליס שמרו על מאזן ביתי מושלם בפלייאוף והציבו את אלופת המערב על סף הדחה מוקדמת מהצפוי, וליונל הולינס הסביר את השיטה של קבוצתו: "אנחנו פשוט קבוצה שמשחקת חזק ולא מוותרת. אנחנו מגרדים, שורטים ונאבקים. אנחנו לא הקבוצה הכי מוכשרת בפלייאוף הזה, אבל אנחנו מתחרים בכולן".

מייק קונלי, שקלע רק 7 מ-21 מהשדה אבל הוביל את המנצחים עם 24 נקודות לצד 5 אסיסטים, 4 חטיפות ורק איבוד אחד, הוסיף: "יש לנו הזדמנות לפנינו ואנחנו יכולים לנצל אותה. אני יודע שהבחורים שלנו מפוקסים, ואנחנו מתייחסים לכל משחק בנפרד. אנחנו יודעים שהם יילחמו כשגבם אל הקיר כמו שהם עשו הלילה, ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכך".

אצל המפסידים אמר סקוט ברוקס: "זה עדיין לא גמור, ואנחנו מבינים את זה. זה המשחק הראשון מבין ארבעה שיכריעו את הסדרה. הם במצב טוב, אבל האתגר שלנו לא בלתי אפשרי. זה משהו שאנחנו יכולים לעמוד בו, אם רק נתרכז בכל התקפה ובכל משחק בנפרד".

קווין דוראנט, שכאמור נעלם אחרי הרבע השלישי ונראה מותש אחרי ששיחק 48 דקות, הסביר מדוע לא ניסה לזרוק שלשה שהייתה יכולה לנצח את המשחק בפיגור 94:92 בשניות האחרונות: "פשוט רציתי להתקרב עד כמה שיכולתי כדי לשלוח את המשחק להארכה, וזה מה שקרה. אלא שבהארכה הם עשו יותר מהלכים מאיתנו והשיגו את הניצחון". כשנשאל על ידי העיתונאים האם העייפות מכריעה אותו השיב: "כרגע השעה היא חצות, וזו בערך שעת השינה שלי, ואולי בגלל זה אני קצת עייף. אבל חוץ מזה אני בסדר".

מייק קונלי שחקן ממפיס גריזליס. Jamie Squire, GettyImages
"אני יודע שהבחורים שלנו מפוקסים". מייק קונלי/GettyImages, Jamie Squire

מספרי המשחק בין שיקגו למיאמי (ההיט ניצחו 65:88 ועלו ל-1:3)

* ההיט קלעו 29 נקודות במשחק המעבר, והשוו את ההישג שרשמו מול אינדיאנה בפלייאוף בעונה שעברה. מיאמי, שקולעת ב-60% מהשדה במשחק המעבר בסדרה, החזיקה את שיקגו על 8 נקודות בלבד במעבר.

* דווין וויד, שקלע רק 6 נקודות (3 מ-10) מהשדה, רשם לראשונה בקריירה רצף של חמישה משחקי פלייאוף רצופים עם פחות מ-15 נקודות.

* עד הלילה אלו היו שלוש תצוגות הקליעה הגרועות ביותר של הבולס בפלייאוף: 73 נקודות מול יוטה ב-1997, 72 נקודות מול גולדן סטייט ב-1975 ו-69 מול דטרויט ב-2007.

* גם 9 הנקודות של שיקגו ברבע השלישי הן שיא מועדון שלילי בפלייאוף, והן עוד הגיעו אחרי 33 נקודות בלבד במחצית הראשונה, הנתון הנמוך ביותר של הקבוצה של טום תיבודו העונה.

* את 65 הנקודות העלובות שלהם השוורים קלעו ב-25.7% מהשדה, הנתון הנמוך ביותר שנראה בפלייאוף ה-NBA מאז שההורנטס רשמו 24.4% מהשדה מול מיאמי ב-2004.

דווין וויד שחקן מיאמי היט. Jonathan Daniel, GettyImages
שיאים שליליים ושיאי כאב. דווין וויד/GettyImages, Jonathan Daniel

מיאמי סיפקה הצהרת כוונות רצינית עם ניצחון עצום בעיר הרוחות, ועשתה זאת עם דווין וויד על רגל אחת. פלאש שוב סבל מכאבים בברכו הימנית ואף חווה כמה רגעים של חרדה ברבע השלישי אחרי שספג מכה בברך הכואבת, אבל חבישה מחודשת על הספסל החזירה אותו לפעילות. מי שעודד את רוחו של וויד השפוף בסיום היה מאמנו בקולג' טום קריין, שהגיע לתמוך בשחקנו לשעבר וסיפק לו כמה מילות תמיכה. "זה מתסכל לפעמים, אבל אתה פשוט מנסה לעשות מה שאתה יכול", אמר וויד.

מנגד הבולס שוב נאלצו להסתדר ללא לואל דנג וקירק היינריך, וכל השמועות על שובו האפשרי של דרק רוז התפוגגו על רקע ההדחה הצפויה של הקבוצה במשחק הבא. "הם בסיטואציה קשה", הודה לברון ג'יימס, שרשם 27 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. "יש להם כמה פציעות ומחלות וכל מה שקורה שם. אבל זה לא משהו שצריך לעניין אותנו. עובדה שהם ניצחו קבוצה טובה מאוד כמו ברוקלין בסיבוב הקודם בלי סגל מלא".

שיין באטייה הוסיף: "היינו הרבה יותר פעילים הלילה, זה התחיל במאבקים על כל כדור, במאבקים בחסימות, בלהתייצב לפני מובילי הכדור שלהם ובסגירה לריבאונד. כשאנחנו עושים את זה, אנחנו קבוצת הגנה שונה לחלוטין".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. Jonathan Daniel, GettyImages
בלי סנטימנטים. לברון ג'יימס/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully