וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני אלן ולברון מובילים את חמישיית ההגנה של העונה

הגארד של ממפיס זכה לנקודה יותר מה-MVP. שחקן ההגנה של העונה מארק גאסול רק בחמישייה השנייה. אייברי בראדלי בפנים

כנראה שתקשורת הספורט האמריקאית שמכסה את ה-NBA רואה את הליגה בצורה שונה בתכלית מהמאמנים של 30 הקבוצות. אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שמארק גאסול, סנטר ממפיס, נבחר ממש לא מזמן על ידי העיתונאים לשחקן ההגנה של העונה ואילו הערב (שני), בדירוג חמישיות ההגנה של העונה שנבחרו על ידי המאמנים, הוא מצא את עצמו רק בחמישייה השנייה?

ממפיס בכל זאת ראתה שחקן שלה צועד בראש הדירוג, כאשר הפעם היה זה טוני אלן, שקיבל 53 נקודות ונכנס לחמישייה הראשונה בפעם השנייה ברציפות. את המקום השני תפס לברון ג'יימס, עם 52 נקודות. קינג ג'יימס, שהתלונן לאחר שלא נבחר לשחקן ההגנה, הוסיף לתואר ה-MVP שלו כניסה חמישית ברציפות לחמישיית ההגנה של העונה.

טוני אלן, ממפיס גריזליס. רויטרס
בחור קשוח. אלן/רויטרס

את החמישייה הראשונה, באופן משעשע משהו, משלימים ארבעה שחקנים: סרג' איבקה (46 נקודות), כריס פול (37 נקודות) וטייסון צ'נדלר וג'ואקים נואה, שחלקו את המקום החמישי עם 24 נקודות כל אחד.

בחמישייה השנייה, מלבד גאסול שהסתפק ב-12 נקודות בלבד, ניתן למצוא גם את אקס הפועל ירושלים, אייברי בראדלי, שהציג יכולת יפה בבוסטון וזכה ל-25 נקודות, אך לא נכנס לחמישייה הראשונה בשל היותו גארד. נציג שלישי לממפיס ברשימה המכובדת הוא מייק קונלי (19 נקודות) ומלבדו, גם שמותיהם של פול ג'ורג' (27 נקודות) וטים דאנקן (20 נקודות) נכנסו לחמישייה השנייה. קובי בריאנט קיבל שש נקודות, דווין וויד שתיים וקווין דוראנט אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully