וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' חוגגת: "אלוהים יודע כמה המסע היה ארוך"

פ.ס.ז' חוגגת תואר עם השיא של בקהאם, העצבים של זלטאן על לאונרדו ועתידו המעורפל של אנצ'לוטי. "התחלה של משהו גדול"

היא השקיעה מיליוני יורו, החתימה כוכבים, ולבסוף זה הצליח. פריס סן ז'רמן חגגה אמש (ראשון) אליפות שלישית בתולדותיה אחרי ניצחון 0:1 יוקרתי במגרשה של ליון. אחרי 19 שנים, הכתר הצרפתי שב לעיר האורות. ליון, ששלטה בעשור האחרון בכדורגל הצרפתי והייתה נציגתו הבכירה באירופה, רואה את הפריסאים מסמנים את האליפות הזאת ככזאת שפותחת עידן חדש בכדורגל הצרפתי. "עברנו עונה קשה, אבל שלטנו לאורך הדרך", אמר טיאגו מוטה, וחברו בלייס טווידי הוסיף: "זה יפה לגמור עונה כל כך ארוכה בזכייה, אנחנו מוצפים רגשות".

"סוף סוף פריס היא עיר בירה", התנוססה הכותרת ב"ל'אקיפ" הצרפתי אחרי הזכייה של פ.ס.ז'. אוהדי הקבוצה חגגו ברחובות פריס, ובמהלך החגיגות נעצרו 21 אוהדים שהתפרעו ו-16 שוטרים נפצעו. "עשינו עבודה טובה", התייחס המאמן קרלו אנצ'לוטי לזכייה. "התואר הגיע לנו, היו לנו הרבה שחקנים איכותיים עם יכולת אישית והצלחנו לעשות את זה. אני מאושר, לא קל לקחת אליפות בצרפת. היה לנו משחק טוב, שמרנו על יציבות למרות הפתיחה הקשה והשגנו ניצחון גדול על ליון. מאז דצמבר אנחנו שומרים על יציבות, אולי המעבר ל-4:4:2 שינה אותנו והעניק לשחקנים ביטחון. אנחנו מאושרים מהזכייה, הצלחנו גם בליגת האלופות, הקבוצה עשתה עבודה טובה, מגיע לנו לשמוח". דייויד בקהאם, שהצטרף לפ.ס.ז' במהלך העונה, הפך עם סיום המשחק לשחקן האנגלי הראשון שזוכה באליפות בארבע ליגות שונות (אנגליה, ספרד, ארצות הברית וצרפת).

שחקן פריס סן ז'רמן זלטאן איברהימוביץ' מחבק את מאמנו קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
לאונרדו קלקל לאיברהימוביץ', העתיד מקלקל קצת לאנצ'לוטי, אבל השניים גם מצאו זמן לחגוג ולשמוח/רויטרס

עתידו של המאמן קרלו אנצ'לוטי במועדון לא ברור. על פי כל הדיווחים יאמן האיטלקי בעונה הבאה את ריאל מדריד, ושחקני פ.ס.ז', שיסתערו בעונה הבאה על ליגת האלופות לא יודעים אם דון אנצ'לוטי יאמן אותם. "המועדון ואני נדבר", התייחס אנצ'לוטי לעתידו, "אני לא יכול לומר אם אשאר או אעזוב, עדיין לא דיברתי עם הנשיא".

"יש לאנצ'לוטי חוזה לעונה נוספת בפ.ס.ז'", אמר יו"ר הקבוצה הקטארי נאסר אל-חאליפי, "נדבר בסוף העונה, אבל ברור שהוא תחת חוזה לעונה הבאה. אנצ'לוטי עשה עבודה גדולה, ננסה לשמור אותו איתנו".

זלטאן איברהימוביץ', שהגיע למועדון ברעש וצלצולים, רקד לאחר המשחק בחדר ההלבשה עם חבריו. זלטאן איברהימוביץ', שכבש העונה 27 שערים והיה הראשון לעשות זאת מאז ז'אן-פייר פאפן ב-1992, הוסיף לרזומה המרשים שלו עוד אליפות מקומית. השבדי זכה עם אייאקס (2002, 2004), אינטר מילאן (2007-2009), ברצלונה (2010) ומילאן (2011). אחרי המשחק לאיברהימוביץ' הייתה תקרית עם המנהל הספורטיבי לאונרדו, לאחר שזה ביקש ממנו במהלך החגיגות ללכת לבדיקת סמים. "אתה תמיד הורס הכול", הטיח זלטאן איברהימוביץ' בלאונרדו.

צפו באיברהימוביץ' צועק על לאונרדו

"השגנו את המטרה. זאת התחלה של משהו גדול", אמר הקשר הצרפתי ממאדו סאקו, "נחגוג כל השבוע והתחלנו את מצעד הניצחון. האוהדים גאים בנו ועבורי זה חלום. מאז שהייתי ילד קטן אני אוהד את פריס סן ז'רמן ועכשיו אני משחק בקבוצה ולובש את חולצת האליפות, אני מקווה שזו תחילתה של תקופה".

"אלוהים יודע כמה המסע היה ארוך", אמר שחקן הקבוצה ג'רמי מנז, שהתכבד בשער שחתם את האליפות מול ליון. גם השוער האיטלקי סלבטורה סיריגו חגג: "ידענו לפני המשחק שאנחנו קרובים, וזה הלך קשה. זה תואר ראשון לרוב השחקנים שלנו, ואנחנו מקווים שזה הראשון מבין רבים".

דייויד בקהאם חוגג עם זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן. רויטרס
בקהאם עם שיא לכדורגלן אנגלי, איברהימוביץ' חוגג בכל מדינה בה הוא משחק/רויטרס
שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים אליפות. רויטרס
הכי כיף לחגוג על הדשא של ליון/רויטרס

צפו באוהדי פריס סן ז'רמן חוגגים ברחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully