וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן זכתה באליפות צרפת

ניצחון 0:1 בחוץ על ליון הבטיח לפריסאים את התואר בפעם השלישית בתולדותיהם. ז'רמי מנז חתום על שער הניצחון (53)

המחזור ה-36 בליגה הצרפתית האיר פנים לנציגים הישראלי שלנו, אחרי שעדן בן בסט ומאור מליקסון כבשו אתמול (שבת) במשחקי קבוצותיהם, אך הערב הזה המחזור עמד בסימן האליפות של פריס סן ז'רמן, שהבטיחה את התואר בפעם השלישית בתולדותיה אחרי ניצחון 0:1 יוקרתי במגרשה של ליון. קרלו אנצ'לוטי, שעל פי כל הדיווחים יאמן בעונה הבאה את ריאל מדריד, לוקח את התואר לו חיכו 19 שנים במועדון, שבעונה הבאה יסתער על ליגת האלופות עם כל הכסף הענק שמושקע בו.

קבוצה נוספת שסיימה את המחזור עם חיוך היא אוויאן הקטנה, שהביסה 0:4 את ניס ועלתה אל מעל הקו האדום. לוריין ניצחה 1:3 את סנט אטיין.

ואז הגיע זלאטן: הדרך אל התואר של פריס סן ז'רמן

שחקני פריס סן-ז'רמן חוגגים שער. רויטרס
יש אליפות. שחקני פריס חוגגים/רויטרס

ליון - פריס סן ז'רמן 1:0

אומרים שכסף לא תמיד מבטיח הצלחה בכדורגל. אז אומרים. 19 שנים עברו מאז שפריס סן ז'רמן זכתה באליפות, והערב הפריסאים זכו בתואר היוקרתי בפעם השלישית בתולדותיהם אחרי ניצחון גדול על השלישית בטבלה. כמה סמלי שהפריסאים מבטיחים את התואר מול ליון, הקבוצה ששלטה בכדורגל העולמי בעשור הקודם, והניצחון הזה אולי מסמל את תחילת השליטה של הפריסאים בליגה בשנים הקרובות. עם הבעלים מהנסיכות והכסף הגדול שזורם אליה, פריס שלטה העונה בליגה מתחילתה וזכתה בצדק בתואר היקר מכולם.

זה ממש לא הלך קל לפריס ששיחקה ללא טיאגו סילבה הבלם שלה וסלבטורה סיריגו השוער, אך אחרי 53 דקות עקרות נשבר הקרח. ז'רמי מנז, הקשר שהגיע מרומא הוא זה שחתום על שער האליפות. זלאטן איברהימוביץ' החל את המהלך מצד שמאל והשאיר כדור לטיאגו מוטה ששלח כדור שמאלה למנז, שברגל שמאל בעט כדור שטוח פנימה. 0:1 לפריס שזוכה באליפות צרפת.

סאבר חליפה אוויאן חוגג. רויטרס
ניצחון ענק. שחקני אוויאן חוגגים/רויטרס

אוויאן - ניס 0:4

שתי הקבוצות התייצבו למשחק הזה עם הרבה מה להפסיד, בעיקר המארחת שדורגה ערב המחזור מתחת לקו האדום, אך השיגה ניצחון פשוט ענק שהעלה אותה לחוף מבטחים. קוין בריגו (24), מוחמד ראביו (47) וסאבר חליפה (56 ו-87 בשער נדיר מחצי מגרש) כבשו לזכות המארחים. בעקבות הניצחון הזה העלתה אוויאן את מאזנה ל-37 נקודות, 2 נקודות מעל נאנסי שבמקום ה-18.

לוריין - סנט אטיין 1:3

ללוריין: קווין מונה פאקה (51), פביאן רובר (67), יאן ז'ופר (90). לסנט אטיין: קורט זומה (81)

ז'רמי מנז שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
שער האליפות. ז'רמי מנז מבקיע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully