וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "מיד כשעברתי ליונייטד ידעתי שאזכה בתואר"

חלוץ השדים האדומים מסכם עונה ועוקץ את ארסנל: "זה עוזר כשיש שחקנים שיודעים איך לנצח. הכול פה מכוון לזכייה בתואר"

ספורט 2

רובין ואן פרסי לא מופתע מזכייתו באליפות אנגליה. אפשר לומר שהוא הרגיש שיזכה בתואר עוד לפני שהחלה העונה. ההולנדי, שהרשית העונה 25 שערים בפרמיירליג העונה, התראיין ל"סאן" האנגלי וסיכם את העונה הפנטסטית שעברה עליו ועל קבוצתו מנצ'סטר יונייטד.

"לא הייתי עובר למנצ'סטר יונייטד אם היו לי ספקות. מהיום הראשון במועדון הייתי בטוח שנזכה באליפות - אם לא העונה אז בטח בעונה הבאה", אמר ואן פרסי.

ההולנדי סיפר מה שונה בתיאטרון החלומות, וכנראה שהכול נעוץ בגישה של המועדון. "ראיתי את השחקנים מתאמנים, ראיתי את ההתנהגות שלהם, ראיתי איך הם חיים, את המנטליות שלהם, את הדרך שבה הצוות המקצועי עובד ואת המאמן. כשכל האלמנטים האלה מתחברים התוצאה היא קבוצה שזוכה באליפות".

אחת הבעיות בארסנל לאורך השנים זה הסגל שעבר תהפוכות והתבסס על לא מעט שחקנים מוכשרים, אך צעירים וחברי ניסיון. "זה מאוד עוזר כשיש סביבך הרבה שחקנים שיודעים איך לנצח", אמר ואן פרסי, "הכול במועדון מכוון לזכייה בתואר, זאת הרגשה חלומית. כשחקן צעיר זכיתי בהרבה תארים עם הנבחרות ההולנדיות מגיל 12 עד 18, זכיתי בגביע אופ"א עם פיינורד רוטרדם, וחשבתי לעצמי 'אוקיי, זה יקרה כל שנה' אבל אז ראיתי שזה לא כזה פשוט, נאלצתי לחכות הרבה זמן עד שזכיתי באליפות והטעם שלה נפלא, אני מרגיש כאילו אני צף על ענן. אני אמסגר בבית את התמונה שלי מרים את הצלחת, אני לא יכול לחכות לרגע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully