וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון עצבני: "השופט קנה את ההצגה של דויד לואיז"

מערכת וואלה! ספורט

6.5.2013 / 8:22

מנג'ר יונייטד כעס על האדום שנשלף לרפאל נגד צ'לסי: "לואיז התגלגל כמו אווז גוסס. ככה מתנהג מקצוען?". צפו והחליטו

ספורט 2

אלכס פרגוסון כועס על הווארד ווב, ולא רק עליו. מנצ'סטר יונייטד נכנעה 1:0 לצ'לסי אתמול (ראשון) באולד טראפורד במשחק במסגרת המחזור ה-36 בפרמיירליג וסר אלכס זעם בעיקר על הכרטיס האדום שספג רפאל בדקה ה-89. הברזילאי הצעיר בעט קלות בבן ארצו דויד לואיז והאחרון הוסיף הצגה גדולה ששכנעה את ווב להראות למגן הימני את הדרך לחדר ההלבשה.

"רפאל ספג מרפק והגיב. זה תמיד קורה - השחקן שמגיב נענש בצורה חמורה יותר. ראו די בבירור שלואיז חבט בו עם המרפק פעמיים. אבל השופט קנה את ההצגה של לואיז. הוא לא ראה את כל מה שקרה. לואיז התגלגל על הדשא כמו ברבור גוסס והשופט השתכנע. אחרי זה לואיז חייך. איזה מין כדורגלן מקצוען הוא?"

המנג'ר הכעוס הוסיף על ההצגות המוגזמות של הבלם הברזילאי: "רואים את זה קורה הרבה עם שחקנים זרים, דרום אמריקאים ואירופאים. ההחלטה פגעה בנו. השחקנים של צ'לסי הקיפו את השופט לאורך כל המשחק ואני חושב שבסוף זה השפיע עליו".

אז פרגי התלונן על ההחלטה של השופט, אבל לא על התוצאה. "הגיע לצ'לסי לנצח", הוא הוסיף והתייחס לכך שהקבוצה כבר הבטיחה את האליפות: "אני לא יכול להמציא תירוצים בשביל השחקנים שלנו בכל בנוגע להופעה שלהם. המאמץ הגדול האחרון היה נגד ארסנל בשבוע שעבר. היום המתח לקראת המשחק כבר לא היה קיים".

בצ'לסי כמובן הייתה שמחה גדולה. הבלוז חזרו למקום השלישי שמוליך ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות ופתחו פער של שלוש נקודות על פני טוטנהאם, שנמצאת במקום החמישי. ביום רביעי הקבוצה של רפא בניטס תארח את התרנגולים ואם היא תנצח היא תבטיח מעשית את מקומה בין ארבע הגדולות בזכות הפרש שערים עדיף.

"המשחק היום היה קשה, אבל המשחק ביום רביעי יהיה אפילו חשוב יותר", אמר בניטס, "תהיה אווירה נהדרת בסטמפורד ברידג' ונעשה הכל כדי לנצח כי אנחנו יודעים שזה יבטיח לנו מקום בטופ 4. הפרש השערים גדול, כך שאם ננצח נהיה שם. אבל צריך לזכור שטוטנהאם היא קבוצה טובה ושזה משחק גדול לשתי הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully