וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:1 בחוץ את מנצ'סטר יונייטד

שער דרמטי של חואן מאטה בדקה ה-87, העניק לבלוז ניצחון יוקרתי והעלה אותה למקום השלישי. ליברפול - אברטון 0:0

ספורט 2

אחרי המשחקים הדרמטיים של אתמול בתחתית, המחזור ה-36 בפרמייר-ליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקי צמרת בממלכה. המשחק המרכזי פגיש את מנצ'סטר יונייטד, האלופה הטרייה עם צ'לסי וסיפק דרמה גדולה כאשר חואן מאטה כבש שער ניצחון בדקה ה-87 והעניק לקבוצתו ניצחון 0:1 יקר מאוד שהעלה אותה למקום השלישי על חשבון ארסנל. רפאל הורחק לקראת הסיום.

במשחק המוקדם יותר, נפרדו ליברפול ואברטון בתיקו מאופס בדרבי הגדול של העיר. המחזור יינעל ביום שני עם המשחק שבו תארח סנדרלנד את סטוק.

חואן מאטה שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
שער ניצחון יקר מפז. חואן מאטה חוגג/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:0

צ'לסי הגיעה לתיאטרון החלומות באולד טראפורד עם מטרה ברורה: להשיג ניצחון חוץ ולהעפיל למקום השלישי. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ואף היה משעמם מאוד, אך חואן מאטה, הקשר הספרדי הנהדר עשה את ההבדל כשכבש שער ניצחון יקר מפז בדקה ה-87 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות שהעלו אותה למקום שלישי.

יונייטד מצידה, כבר הבטיחה אומנם את זכייתה באליפות הרבה לפני המשחק הזה, אך הפסד לצ'לסי הוא לא דבר של מה בכך עבור הקבוצה של אלכס פרגוסון. הבלוז הבטיחו כמעט סופית את המקום שלהם בליגת האלופות בעקבות הניצחון הזה ואחרי ההעפלה לגמר הליגה האירופית, הם מסיימים שלושה ימים מוצלחים מאוד מבחינתם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברניסלב איבנוביץ' שחקן צ'לסי מול טום קלברלי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הזדמנות נדירה בהרכה. טום קלברלי מול ברניסלב איבנוביץ'/רויטרס

צ'לסי ניצלה את ההרכב החסר של יונייטד ופתחה חזק מאוד. בדקה ה-13 אוסקר כמעט כבש אחרי שהצליח לחדור לרחבה ובעט חזק, אבל הכדור נעצר בקורה. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים. רובין ואן פרסי כמעט עקץ בדקה ה-42, אבל החמיץ ממצב קורץ והמחצית הסתיימה ללא שערים.

גם המחצית השנייה התאפיינה בכדורגל מאוד משעמם ונטול מצבים של ממש, עד כי היה נדמה ששתי הקבוצות מסתפקות בתיקו הזה, למרות שצ'לסי הייתה חייבת ניצחון. בדקה ה-80 יונייטד כמעט עקצה. ראיין גיגס הכניס את רפאל המגן באגף ימין, האחרון המשיך בכדור רוחב שפגע במגן של צ'לסי וכמעט חדר פנימה.

בדקה ה-87 כשכבר היה נדמה כי המשחק הזה מסתיים בתיקו מאופס, הגיח חואן מאטה משום מקום. אוסקר היה זה בישל את השער כשקיבל כדור כ-16 מטרים מהשער ומסר כדור שמאל לחואן מאטה, שבעט כדור חלש ומדוייק ברגל שמאל פנימה. 0:1 דרמטי לצ'לסי. השער של צ'לסי חימם את שחקני יונייטד ובדקה ה-90 הורחק רפאל המגן אחרי עבירה גסה על דויד לואיז סמוך לדגל הקרן. בסיום: 0:1 יקר מאוד לצ'לסי, בדרך לליגת האלופות.

שחקן אברטון סטיבן פינאר מול שחקן ליברפול חוסה אנריקה. רויטרס
קרב קשוח באנפילד. פינאר מול אנריקה/רויטרס

ליברפול - אברטון 0:0

הדרבי של ליברפול הוא תמיד מרתק, גם אם שתי הקבוצות רחוקות ממאבק האליפות וגם הפעם נפגשו השתיים כאשר רק לאברטון האורחת יש סיכוי תיאורטי להשיג את המקום החמישי שמקנה כרטיס לליגה האירופית בתום העונה. המרסיסייד הגיעו למשחק הזה אחרי ה-0:6 המדהים בחוץ על ניוקאסל במחזור, במשחק הבכורה שלהם ללא לואיס סוארס, אך הפעם מול קבוצה קשוחה בהרבה, להתקפה הדלה של ליברפול היה קשה מאוד למצוא את הרשת.

עם דחיפה גדולה של הקהל באנפילד, ליברפול שלטה במשחק והייתה טובה מיריבתה המושבעת. בדקה ה-80 היא גם קיבלה הזדמנות מצוינת לכבוש כשסטיבן ג'רארד קיבל כדור עומק מצוין מדניאל אגר ועבר את השוער, אך הכדור שלו נבלם על קו השער. בדקה ה-87 בעיטה של ויקטור אניצ'בה מאברטון כמעט חדרה פנימה, אבל פפה ריינה הדף לקורה.

התיקו הזה לא משרת את אברטון, שאיבדה סיכוי ריאלי לתפוס את המקום החמישי והיא כנראה תאלץ להסתפק בבכורה בעיר ליברפול, כאשר היריבה המושבעת שלה נותרה במרחק חמש נקודות ממנה, כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה.

ויקטור אניצ'בה שחקן אברטון מול ליברפול. רויטרס
על הגובה. ויקטור אניצ'בה במאבק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully