וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת "עוז" הגישה תלונה נגד יו"ר בקרת התקציבים

6.5.2013 / 13:12

בסיעה דורשים לנקוט בהליך משמעתי נגד מוטי גולנסקי ש"מפקח על עצמו". בית"ר ירושלים ערערה על עונשה לביהמ"ש המחוזי

עורך הדין אמיר רוזנברג, המייצג את סיעת "עוז" באיגוד הכדורסל, הגיש אמש (ראשון) תלונה חריפה ליו"ר מועצת רואי החשבון בישראל נגד רואה החשבון מוטי גולנסקי, המשמש כיו"ר בקרת התקציבים של איגוד הכדורסל. גולנסקי היה מי שהמליץ לפסול את הסיעה מהבחירות לאיגוד הכדורסל שנערכו בחודש ינואר.

על פי טענתו של רוזנברג, "רו"ח גולנסקי, או מי ממשרדו, מבקר את הדוחות הכספיים של האיגוד, ובמקביל מועסק על ידי האיגוד בשכר בעניינים שונים, לרבות ביקורת על תקציבי העמותות השונות (תפקיד רגיש בו קיימת חובת סודיות מלאה כלפי הקבוצות, חובה שנפגעת כתוצאה מכפל התפקידים של רו"ח גולנסקי), ולרבות ביצוע פעולות שאינן חשבונאיות – בשכר, ואשר יש להן גם קשר לפוליטיקה הפנימית באיגוד הכדורסל, וכעת גם מתפקד כחשב/גזבר האיגוד. כלומר - הוא מפקח על עצמו".

צביקה שרף פרשן כדורסל ויו"ר סיעת עוז. דרור פיקלני
העבירו את הביקורת לפסים מעשיים. סיעת עוז/דרור פיקלני

לאחר התפטרותו של אבנר קופל מתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, מנהלים בסיעת עוז מאבק כנגד היועץ המשפטי ורואה החשבון של איגוד הכדורסל בדרישה להוציא את התפקידים האלה למכרז כתנאי לכניסתם לקואליציה. "מרשיי מבקשים לנקוט בהליכים משמעתיים נגד רו"ח גולנסקי, ולהורות לו כי המשך פעולותיו באופן זה – אסור", חותם רוזנברג את מכתבו.

* בית"ר ירושלים בכדורסל הגישה הבוקר עתירה לבית המשפט המחוזי בנוגע להרשעתה בקריאות גזעניות במשחק גמר גביע האיגוד בחודש שעבר בטבריה. "מזה כשלושה שבועות אני מוצא את עצמי, נדרש להגן על הכדורסל הישראלי בפרט ועל כל ענפי הספורט בישראל בכלל ,בגופי, בכספי ובזמני היקר, וזאת מתוך תחושת שליחות, שבגינה החלטתנו להילחם כאן עד טיפת דמנו האחרונה. אנו מקווים שמאמצינו ישאו פרי ובית המשפט יציל את הספורט הישראלי מעצמו ומאיגודיו", אמר לאחר העתירה מנכ"ל הקבוצה יעקב כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully