וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: דורסמן רוצה את דן שמיר לעונה נוספת

6.5.2013 / 9:28

המנהל המקצועי החדש מעונין להמשיך עם המאמן, שטרם החליט על עתידו. שמיר: "אשמח להיות חלק מהמקום הזה בעתיד"

הפועל חולון סיימה אמש (ראשון) את העונה בליגת העל ברגל ימין. בבוקר סוכמה עסקת הרכישה של הקבוצה על ידי קבוצת אנשי העסקים בראשות שלמה אייזיק ומיקי דורסמן, ובערב השיגה הקבוצה ניצחון חוץ נאה על הפועל תל אביב 70:77. היום יקבלו ג'רום דייסון, פרנק האסל ודומיניק ווטרס את תארי מלך הסלים, מלך הריבאונדים ומלך האסיסטים של הליגה בהתאמה. אגב, הקבוצה היחידה ששחקניה זכו בשלושת התארים הללו הייתה מכבי חיפה בעונת 1999/2000, אז היו אלה מרקו בוליץ', סטנלי ברנדי וקורי גיינס.

"המשחק הזה מתחבר לעונה כולה", סיכם דן שמיר, "עברנו עונה לא שגרתית, יש עונות שהיית מצוין והבאת גביעים, וזה לא יקרה בעונה הזאת של הפועל חולון. באופן אישי, כל אחד מהשחקנים שלנו התמודד עם סיטואציה לא שגרתית בהרבה דברים. כולם נשארו תחרותיים, והפרש הסלים שלנו שייך לחלק העליון של הליגה. אני מאוד גאה בשחקנים שלנו. אנחנו לא על בסיס ישראלי, רוב השחקנים משחקים כי הם תחרותיים ורוצים להתקדם. מלך הסלים, ריבאונדים ואסיסטים הם מהקבוצה שלנו, וכולם הוציאו מעצמם הרבה והיה צריך. בפן הזה אני גאה בעונה הזאת שלנו".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
"אין הרבה מקומות כמו חולון בישראל, עיר כדורסל אמיתית". שמיר/קובי אליהו

התקציב של חולון צפוי לעמוד בעונה הבאה על 6 מיליון שקלים, כשמקביל חובות העבר של המועדון, שהכבידו על תפקודו מאוד בשנים האחרונות, יחוסלו. מיקי דורסמן שישמש כמנהל מקצועי, הודיע כי ירצה לראות את שמיר ממשיך לעונה נוספת, ובכך חיסל את חרושת השמועות על מאמנים. בקבוצה יודעים כי יתקשו לשמור את הזרים מעונה זו, ומי שכן צפוי להמשיך הוא שלומי הרוש.

"אני שנתיים בהפועל חולון ואימנתי במקומות טובים, הפועל חולון זה מקום מיוחד", הגיב שמיר, "אני שמח בשביל הכדורסל הישראלי שתימצא נוסחה חדשה לקבוצה הזאת, כי בנוסחה הנוכחית זה לא יכול היה להמשיך. אין הרבה מקומות כמו חולון בישראל, עיר כדורסל אמיתית. אני שמח שנפתרה הבעיה. מה הלאה? תהיה פה בניה מחדש, זה מתחיל מאפס. אני אשמח להיות חלק מהמקום הזה בעתיד, אני לא מתייחס בזמן לפני הזמן. אני בעצמי לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה".

מיקי דורסמן הבעלים לשעבר של הפועל חולון. יותם רונן
תקציב של 6 מיליון שקלים. מיקי דורסמן/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully