וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף: "הזכייה של מכבי מרגשת, היה כיף לראות"

ההולנדי החמיא בטורו ב"טלחרף": "זה מאוד דומה למה שקורה באייאקס. כשאתה רואה את זה כאבא, אתה בהחלט גאה"

אלו ימים טובים להיות קשור ליוהאן קרויף. מכבי תל אביב של בנו ג'ורדי זכתה באליפות ראשונה לאחר עשור, ושחקן העבר הנפלא נכח כאמור במשחק מול קרית שמונה ובחגיגות האליפות בככר רבין. עקב כך החמיץ קרויף חגיגות אחרות - את אלו של אייאקס, שהשלימה אתמול (ראשון) זכייה באליפות מספר 32 בליגה ההולנדית.

מיטש גולדהאר ג'ורדי יוהאן קרויף ג'ק אנגלידיס. נמרוד סונדרס
"כמו אייאקס עד לא מזמן", כתב קרויף, "גם מכבי תל אביב זכתה באליפות אחרי שנים ארוכות בלי תואר"/נמרוד סונדרס

קרויף, שזכה עם אייאקס בשמונה אליפויות ובשלושה גביעי אירופה לאלופות כשחקן, משמש כיום כיועץ במועדון. הוא איש מאוד חזק באמסטרדם, וגם טוריו ב"טלחרף" ההולנדי משפיעים מאוד. בטור האחרון שילב קרויף בין שתי החגיגות.

"כמו אייאקס עד לא מזמן", כתב קרויף, "גם מכבי תל אביב זכתה באליפות אחרי שנים ארוכות בלי תואר. הזכייה שלהם היתה מאוד מרגשת. היה נהדר להיות קרוב ולראות את זה. זו האליפות הראשונה שהבן שלי ג'ורדי לוקח כמנג'ר, וזה מאוד דומה למה שקורה באייאקס. משחק האליפות היה סולד אאוט, ובמשחק האחרון מכבי ניצחה 0:1 (את עירוני קרית שמונה). אחרי המשחק הגיעו 50 אלף אוהדים לככר מרכזית בתל אביב לחגוג. וכשאתה רואה את כל זה כאבא, אתה בהחלט גאה".

"בגלל שהייתי בחגיגות האלו", המשיך קרויף. "החמצתי את החגיגות בהולנד. בכל מקרה, הסתדרו בלעדיי. למזלי פרנק דה בור והצוות שלו נמצאים בדרך הנכונה. הם התקדמו משמעותית. יותר מזה, עם עזרה מההנהלה הם יכולים אפילו להשתפר עוד יותר. הכיוון חיובי".

דה בור, אגב, הצטרף למועדון מאוד יוקרתי בהולנד. הוא ורונלד קומאן הם היחידים שזכו בשלוש אליפויות הולנד, גם כשחקנים וגם כמאמנים. אייאקס זכתה אתמול באליפות שלישית רצופה, אחרי שש שנים שחונות. לדה בור, שקיבל את התפקיד באופן "זמני" בינואר 2010 אחרי פיטורי מרטין יול, זו אליפות שלישית בשתי עונות וחצי.

מיוחד: פרנק דה בור בראיון אליפות לוואלה! ספורט

אייאקס זכתה באליפות ה-32 בתולדותיה

צפו בחגיגות האליפות של מכבי תל אביב

שחקני אייאקס חוגגים אליפות. GettyImages
בלי קרויף. אייאקס זוכה באליפות 32/GettyImages
אוהדי מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ניב אהרונסון
"בגלל שהייתי בחגיגות של מכבי החמצתי את החגיגות בהולנד. בכל מקרה, הסתדרו בלעדיי"/ניב אהרונסון
מאמן אייאקס פרנק דה בור. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
"למזלי פרנק דה בור והצוות שלו נמצאים בדרך הנכונה. יותר מזה, עם עזרה מההנהלה הם יכולים אפילו להשתפר עוד יותר. הכיוון חיובי"/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos
מכבי תל אביב חוגגת אליפות: אלירן עטר משקה את ערן זהבי. ברני ארדוב
"זו האליפות הראשונה שהבן שלי ג'ורדי לוקח כמנג'ר"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully