וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לעומרי בן הרוש וגל כהן

5.5.2013 / 13:39

בנאדו סימן את בלם בני יהודה, שמקבל עדיפות בשל עלויות העסקה הנמוכות ועקב היותו שחקן חופשי. ירידה הליגה וחוסר הוודאות לגבי עתידה הכלכלי של נתניה מגבירים את הסיכויים לצירופו של המגן, שהיה תחת מעקב של חיפה כבר מפתיחת העונה. ניסיון לזרז את מכירתו של פיליאבסקי

מכבי חיפה בדקה בסוף השבוע אפשרות לצרף את בלם בני יהודה גל כהן והבלם-מגן של מכבי נתניה, עומרי בן הרוש. במועדון אישרו את ההתעניינות בשניים ומעריכים שאחד מהם יגיע לקבוצה בקיץ. כזכור, מאז תחילת העונה מנהלים הירוקים מעקב אחר המגן של מכבי נתניה, שבעקבות העובדה שקבוצתו ירדה ליגה אמש גדלו הסיכויים שיעזוב.

בלם בני יהודה הוא השחקן המועדף על בנאדו בעמדת הבלם, ונראה כי הוא זוכה לעדיפות מסוימת בשל העובדה שמדובר בשחקן חופשי. גם העובדה שטאלב טואטחה יישאר בקיץ משחקת תפקיד בהחלטה. מכבי נתניה עדיין לא קבעה תג מחיר לבן הרוש, אבל נראה שהוא יפחת בעקבות חוסר הוודאות לגבי עתידה הכלכלי והירידה לליגת המשנה.

שחקן בני יהודה, גל כהן. טל לוי
המועמד המועדף על אריק בנאדו. גל כהן/טל לוי

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ישנה התקדמות מסוימת בגזרת אייל גולסה שנחשב לאחד משני המועמדים הבכירים להגיע לקלאב ברוז' בעונה הבאה. כזכור, הקבוצה שבה משחק ליאור רפאלוב צפתה בו מספר פעמיים בשנתיים האחרונות ומנהלת מעקב מאז עזב האחרון את מכבי חיפה. ברוז' עקבה לאחרונה אחר שחקנים נוספים של חיפה, אך לא התרשמה מהם.
מכיוון שבנאדו מתכוון לצרף קשר וחלוץ זרים, גם קשר ישראלי צפוי להגיע. כזכור, חיפה מנהלת מעקב בחודשיים האחרונים אחר קובי מויאל מבית"ר ירושלים, שכבר ניהל שיחה בעניין עם גורם בכיר בקבוצה והודיע כי הוא לא פוסל אפשרות להצטרף, אך בודק גם אופציות בחו"ל.

אם גולסה ותמיר כהן יעזבו, חיפה עשויה לצרפו. עד כה עלו מספר שמות של מועמדים זרים, ביניהם הקשר ההתקפי הסלובני של מאריבור, גוראן צביאנוביץ' (26) והחלוץ הצעיר של מריבור רוברט בריץ' (21). בחוליית ההגנה לא צפויים שינויים גדולים. בהנחה שדקל קינן אכן יחתום בקרוב, המטרה היא למכור את אנדריי פיליאבסקי ולפנות לגל כהן, כשגם אופציית המגן הימני (אלעד גבאי) נשקלת. במועדון מנסים לזרז את מכירת הבלם האוקראיני.

עמרי בן הרוש שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
חוסר הוודאות לגבי נתניה עשוי להעלות את הסיכויים שיגיע לחיפה. בן הרוש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully