וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - מכבי חיפה: ההזדמנות של לירוי צעירי

הקשר, שהאופציה עליו עשויה להתממש, בהרכב. גולסה לא בסגל (19:30, אין שידור). שחקן רמה"ש: "יש אי וודאות גדולה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

• עירוני רמת השרון ומכבי חיפה נפגשו 5 פעמים בליגת העל. חיפה ניצחה 3 פעמים, עוד פעמיים נגמרו בתיקו.

• הפעמיים ללא הכרעה היו כשרמת השרון אירחה, פעם אחת בווינטר (בעונה שעברה) ופעם בגרונדמן.

• מכבי חיפה תכף סוגרת חודשיים ללא ניצחון חוץ – מאז ה-9.3.13, כשניצחה בנתניה.

• מכבי חיפה ספגה שני שערים בכל אחד מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

• כמעט מיותר לציין, אבל דינו אנדלובו הוא מלך הכיבושים מול רמת השרון, עם 6 – מהם 4 במפגש הקודם בין הקבוצות.

לאתר דריבליסט

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא ניצחו כבר כמעט חודש. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון מתייחסים למשחק נגד מכבי חיפה באדישות יחסית ונראה כי במועדון באיזשהו מקום איבדו תקווה לנסות ולהשיג נקודות בפלייאוף העליון. עיקר המאמצים, כך נראה, כבר מופנים להכנות לעונה הבאה. שחקן בקבוצה אמר על האווירה: "יש אי וודאות במועדון וכולם מגששים ומדברים עם קבוצות אחרות. נקווה שיידעו מה הולך כאן אחרת שחקנים כבר יתחילו לחתום במקומות אחרים".

המאמן בני טבק לא החליט באופן סופי על ההרכב שיפתח הערב, אך לא נראה כי צפויים שינויים משמעותיים. לירן קצב צפוי להמשיך ולקבל קרדיט כמגן ימני כאשר סביטי ליפנייה ימשיך להיות מחוץ להרכב, במה שמהווה רמז עבה עבור הבלם לחפש קבוצה לעונה הבאה על אף החוזה שלו לעונה נוספת.

מכבי חיפה:

עשרות אוהדי מכבי חיפה נטלו חלק באימון שקיימה הקבוצה הבוקר, זאת כאות הערכה על היכולת שהציגה הקבוצה בעידן אריק בנאדו. השחקנים עצמם הודו לאוהדים ומחר ינסו להבטיח סופית את המקום השני בעזרת ניצחון על רמת השרון. מהאימון עולה כי לירוי צעירי יפתח בהרכב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה לא התקבלה כל החלטה לגבי עתידו וייתכן שימשיך בקבוצה למרות שהאופציה פגה. גורם במועדון הסביר: "הדבר היחיד שהוחלט לגביו, הוא שאנחנו רוצים להוריד את המחיר אם בנאדו ירצה אותו. צעירי בהחלט עשוי להמשיך".

מלבד צעירי, גם שמואל שיימן יפתח בהרכב מחר. ג'אבר עטאא יחליף את גוסטבו בוקולי המורחק ואילו שלומי אזולאי יפתח בהרכב לצד ויאם עמאשה. דינו אנדלובו הפצוע לא בסגל, כמו גם תמיר כהן שלא נטל חלק באימון בגלל פציעה. בקרוב מאוד צפויה פגישה עם הקשר לגבי עתידו. כזכור, במועדון רוצים להיפרד מכהן אך מרכיב השער מהווה בעיה. גם אייל גוסלה הפצוע לא בסגל. "חשוב שנבטיח את המקום השני מחר", אמר בנאדו לשחקנים.

במועדון מרוצים מאוד מהזכיה של קבוצת הנוער באליפות, לאחר הניצחון על אשדוד. המאמן אברהם אבוקרט אמר: "אין מאושר ממני. יום גדול עבורי ועבור המועדון הגדול הזה. כל הכבוד לשחקנים שנתנו תצוגות כדורגל לאורך כל העונה הזו וזכו באליפות בצדק". הקשר איסמעיל ריאן הוסיף: "גאווה גדולה מאוד. שמח על האליפות המתוקה הזו, שהגיעה בסופה של עונה גדולה שלנו. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לקהל הנדיר הזה, שדחף ועודד אותנו לאורך העונה כולה ונתן לנו את האנרגיות להביא למכבי חיפה את הצלחת".

הקפטן, רון שושן: "אני הכי שמח בעולם להביא את הצלחת הזו הביתה. כייף אדיר לשחק בקבוצה של גברים אחד אחד שנתנו הכל למען הקבוצה. כמובן שאני חייב לציין את הקהל הזה, שאפילו בקבוצות ליגת העל אין כאלה. פשוט אדירים". קבוצת הנוער שואפת להשלים דאבל , באמצע השבוע תשחק בחצי הגמר מול הפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, שלומי אזולאי. טל לוי
רוצים להבטיח את המקום השני. אזולאי/טל לוי

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: אסי בלדוט

עבור קבוצה שכבשה שער בודד ב-12 משחקים כל ההתקפה עומדת במבחן. בניגוד לשאר חבריו, לבלדוט לפחות יש רקורד של אחד שיכול לעשות את זה ולמצוא את הרשת. בתור אחד השחקנים הבודדים שחתומים לעונה הבאה הוא ירצה שהקבוצה תסיים את העונה הנוכחית במצב קצת יותר טוב.

מכבי חיפה: לירוי צעירי

הקשר שהגיע ממכלן לא קיבל יותר מדי הזדמנויות עד החודש האחרון, אבל אז הצליח להיכנס ללב האוהדים למרות שער האליפות האבודה בבלומפילד. המבחן של צעירי יימשך עד תום העונה, בעיקר משום שבמכבי חיפה סבורים שהתנועה שלו במגרש ומשחק המסירות יכול להועיל לקבוצה שתיאבק בשתי מסגרות בעונה הבאה. עד אז, כל פס שלו ייבחן בזכוכית מגדלת.

אסי בלדוט עירוני רמת השרון מול אנדריי פיליאבסקי מכבי חיפה. ברני ארדוב
רוצה לשים סוף לבצורת. אסי בלדוט/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', לירן קצב, עשהאל בן שבת, מאיר גבאי, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, מרקו אנג'לקוביץ', משה אבוטבול, אור אוסטווינד, אסי בלדוט, אדריאן פרננדס.

מכבי חיפה: בויאן שאראנוב; אוראל דגני, דקל קינן אדין צוצאליץ', שמואל שיימן; לירוי צעירי, ג'אבר עטאא, חן עזרא, יניב קטן, שלומי אזולאי; ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully