וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תבנה על שראנוב גם בעונה הבאה

5.3.2013 / 9:19

זאת ללא קשר לדוידוביץ' שמתקשה לחזור. שחקן: "חייבים להקטין את הפער לפני משחק העונה". קובי מויאל תחת מעקב

one

"היינו צריכים להחזיק יותר בכדור במחצית השנייה ולהאט את הקצב. היו רגעים ששחקנים התפתו לעלות למעלה ולא להניע את הכדור בסבלנות. המשחק לא היה מושלם מבחינה הגנתית, אבל צריך לעבור את זה ולקוות שנגיע למשחק העונה עם הפרש קטן יותר". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה לאחר ה-1:1 אמש (שני) נגד הפועל חיפה, שבעצם קבע שבתום המחזור ה-25 בליגת העל הפער של מכבי תל אביב מהירוקים צמח ל-10 נקודות.

משחק העונה בבלומפילד אמור להתקיים ב-30 במרץ בבלומפילד, מאחר שה-31 במרץ (יום ראשון) הוא ערב חג ולמחרת לא ניתן לקיים משחקים בשל העובדה שבימים שלישי ורביעי יתקיים מחזור ליגה באמצע השבוע.

שחקני מכבי חיפה, בויאן שראנוב, דקל קינן, אייל משומר. טל לוי
הפער מהמקום הראשון צמח בתום המחזור ל-10 נקודות. קינן, שראנוב ומשומר/טל לוי

לאריק בנאדו תהיה בעיה גדולה במרכז ההגנה לקראת המשחק מול מכבי נתניה במחזור הקרוב: דקל קינן ספג צהוב חמישי בדרבי בגביע,ולכן לא הוא מורחק. אדין צוצאליץ' פצוע והמאמן יצטרך להחליט מי יעלה לצדו של אנדריי פיליאבסקי. בנאדו יתרגל את אוראל דגני, ששיחק בתפקיד הזה במכבי נתניה, אך ישקול גם אופציות אחרות.

כפי שכבר פורסם, על פי ההערכות בחיפה בויאן שראנוב ימשיך לעמוד בין הקורות עד תום העונה ללא קשר לפציעת ניר דוידוביץ', שכבר הבהיר לראשי חיפה שיתקשה לחזור העונה למגרשים. בחיפה בונים על שראנוב כשוער ראשון גם בעונה הבאה ומרוצים מאוד מההשתלבות שלו בקבוצה. "במחזורים האחרונים אפשר לראות שוער יציב, שכמעט לא טועה", אמרו במועדון, ללא קשר לעתידו של דוידוביץ'. "יש כאן שוער טוב מאוד גם לשנים הבאות".

סאגת תמיר כהן עדיין לא נגמרה ובקרוב צפויה פגישה נוספת בין ההנהלה לשחקן. המטרה היא לשחרר את השחקן בקיץ, אבל הוא לא יתפשר על החוזה שלו בקבוצה. חיפה לא צפויה לרכוש את כרטיסו של לירוי צעירי וייתכן מאוד שהוא יחזור למכלן.

בחיפה יעקבו אחר ההתפתחויות עם קובי מויאל. הקשר האחורי יהפוך בקיץ לשחקן חופשי, אך אם יעבור לקבוצה אחרת בישראל, זו תהיה צריכה לשלם לבית"ר דמי השבחה. מכיוון שחן עזריאל לא מעוניין לחזור למדים הירוקים, תיתכן עסקה שבמסגרתה חיפה תעביר אותו לבית"ר בנוסף לסכום כסף מסוים בתמורה למויאל, כשישנה אפשרות ששחקנים נוספים יעשו את הדרך לבירה. מהלך דומה כבר עמד על הפרק בקיץ, אך לבסוף לא יצא לפועל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוראל דגני, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יתופקד במרכז ההגנה נגד האקסית? דגני/קובי אליהו

"עברנו שבוע לא פשוט עם שני ניצחונות חשובים - אחד בגביע על הפועל חיפה ואחד על בית"ר ירושלים, וסיימנו באכזבה עם תיקו מול הפועל חיפה", אמר המגן אייל משומר לאתר הרשמי. "אנחנו עוברים עונה שהתחילה לא טוב ונמשכת הרבה יותר טוב. אנחנו מאוכזבים מהתיקו אבל לקבוצה שלנו יש אופי ונילחם עד סוף העונה כדי שבסיום יזכרו את הקבוצה שנלחמה ועשתה הכול למען הסמל. זו הקבוצה עם הכי הרבה אופי שהייתה בשנים האחרונות, קבוצה שידעה למרות הכול לקום למקומות יותר טובים - עד שידברו עליה בנשימה אחת כמועמדת לאליפות".

"נמשיך עד הסוף כדי להילחם ולהראות כמה המועדון חשוב לנו, הרבה בגלל הקהל שמוכיח שדווקא כשאנחנו לא מנצחים הוא שם בשבילנו ומעודד אותנו עם יותר אהבה", המשיך המגן. "הקהל הזה שר 'אלך איתך בטוב, אלך איתך ברע', הם עומדים מאחורי המילים האלה ומוכיחים שהם איתנו עד הסוף. גם אנחנו נהיה שם עד הסוף."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully