וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "אנחנו משלמים על הטעויות מתחילת העונה"

4.3.2013 / 22:50

קפטן מכבי חיפה על ההתרחקות ממכבי ת"א ומאבק האליפות. בנאדו: "היינו יכולים להכריע את המשחק". קלינגר: "מאוכזב"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

רק לפני פחות משבוע גברה מכבי חיפה על הפועל חיפה בקלות יחסית במסגרת גביע המדינה, אבל הערב (שני), במה שעשוי להיות משחק הדרבי האחרון בקרית אליעזר, זה כבר הלך הרבה יותר קשה לירוקים, שלא הצליחו להכניע את קבוצתו של ניר קלינגר, סיימו איתה ב-1:1, וראו את הפער ממכבי תל אביב צומח ל-10 נקודות. האם מאבק האליפות הסתיים?

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. ברני ארדוב
התפתו לעלות למעלה, וספגו/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו אמר בסיום: "אני חושב שהיינו צריכים להחזיק יותר בכדור לקראת הסיום. אולי טיפה התפתינו לעלות למעלה כי הפועל שלחה הרבה שחקנים וחשפה את ההגנה. היינו יכולים להכריע את המשחק הזה לטובתנו וחבל. הגענו ליותר מצבים והיינו יותר מסוכנים".

לגבי החילוף של בוקולי במחצית אמר המאמן: "בוקולי היה עם עומס. הרגשתי שהוא היה בקצב פחות גבוה היום, כי הוא שיחק הרבה לאחרונה. העדפתי להעלות למשחק מישהו טרי שיעשה עבודה במרכז השדה". בנאדו הוסיף: "אנחנו נעשה את העבודה שלנו וננסה להיצמד למכבי תל אביב. זה פער גדול, אין ספק. אני מקווה מאוד שיקרו דברים כדי שנתקרב. נמשיך לשחק כדורגל טוב וחיובי נקווה לטוב".

ואם ההפרש שגדל לעשר נקודות לא מספיק, לבנאדו יהיו בסוף השבוע צרות אחרות. דקל קינן ספג צהוב חמישי במשחק הקודם וייעדר מול מכבי נתניה, כשגם אדין צוצאליץ' הפצוע לא יכול לשחק. אנדריי פיליאבסקי יפתח ולצדו אמור לשחק אוראל דגני, שכבר שיחק בעמדה הזאת במכבי נתניה. אביחי ידין יחזור לסגל וייתכן שיפתח על חשבון גוסטבו בוקולי. שחקן בקבוצה אמר בסיום: "אולי היינו צריכים לשחק אחרת במחצית השניה, אבל בכל מקרה לא היינו מספיק מסוכנים ליד השער. נקווה שנוכל לצמצם את הפער בהמשך".

קפטן מכבי חיפה, יניב קטן אמר: "רצינו לנצח כי זה דרבי וזה חשוב לאוהדים. שילמנו על זה שהלכנו אחורה במחצית השנייה. אנחנו נמצאים במקום שאף אחד לא ציפה שנהיה בו לפני כמה חודשים". על המשך מאבק האליפות אמר קטן: "גם כשניצחנו לא יצאנו בהצהרות. הפער ממכבי תל אביב הוא המחיר של פתיחת העונה. אנחנו יודעים את זה. פער של 10 נקודות זה משמעותי, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, וצריך למשיך להסתכל קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל חיפה מתלוננים בפני השופט דניאל בר נתן. ברני ארדוב
לא מעט טענות לגבי השיפוט. שחקני הפועל חיפה מול דניאל בר נתן/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר אמר: "מקצועית, אני מרגיש מאוכזב. היו לנו מצבים טובים מאוד גם במחצית השנייה וגם בראשונה. שראנוב נתן את אחת ההצלות הגדולות שאני זוכר העונה לבעיטה של גיא צרפתי. היו לנו שלושה או ארבעה מצבי הבקעה בטוחים ולכן אני מאוכזב". על הסיבה שהם בתחתית אמר קלינגר: "פתיחת העונה שלנו הייתה נוראית והיה לנו קשה מאוד להסתגל, אולי גם לשחקנים היה קשה להסתגל אליי. נגררנו לכדור שלג, למרות שלא שיחקנו רע גם בחלק הראשון של העונה. היו לנו תשע תוצאות תיקו ואם היינו מנצחים אולי היינו היום במאבק על הפלייאוף העליון".

לקראת המפגש עם הפועל רמת גן במחזור הבא אמר קלינגר: "אין לנו אפשרות להתכונן לכל משחק אחרת. כל משחק בשבילנו הוא קרב הישרדות. אנחנו בתקופה טובה. כבר ארבעה משחקים שיחקנו טוב. לשחק מול מכבי חיפה בצורה כזו במחצית השנייה זה יפה. מכבי חיפה הפכה להיות קבוצה קשה מאד במיוחד בחלק הקדמי, קשה מאוד לשחק נגדה. כל הכבודה להם על הדרך שהם עשו. אנחנו נתעסק בהישרדות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully