וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זכתה באליפות המדינה לנוער

2:3 ביתי על מ.ס אשדוד העניק לירוקים הצעירים את התואר לראשונה מאז 2010. אריק בנאדו: "נהנה מהילדים הללו בעתיד"

את מה שלא הצליחה לעשות קבוצת הבוגרים של מכבי חיפה, עשתה היום (שבת) קבוצת הנוער של המועדון. 1,500 צופים, ביניהם גם הנשיא יעקב שחר, מאמן הבוגרים אריק בנאדו ועוזרו אורי אוזן וכן שחקני הקבוצה בראשות יניב קטן, דקל קינן וניר דוידוביץ', התייצבו במגרש הקומפקטי בקצף וראו את שובל גוזלן וחבריו חוגגים אליפות עם ניצחון 2:3 על מ.ס. אשדוד אחרי משחק מותח והפכפך. אליפות מספר 11 לנוער של מכבי חיפה, אחרי שנתיים בשליטה של מכבי תל אביב. הצהובים, אגב, עשו את שלהם עם 0:3 על מכבי נתניה, אך נותרו מרחק ארבע נקודות מהפסגה כשנותר מחזור אחד לסיום העונה. במקום משחק מכריע על עונה שלמה במחזור הנעילה, בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את האלופה הטרייה. כמו בבוגרים, רק הפוך.

אליפות נוער 2013. מכבי חיפה
יש אליפות. שחקני מכבי חיפה/מכבי חיפה

בנאדו, שהחל את העונה עם תשעה ניצחונות רצופים כמאמן הנוער לפני שהוקפץ להחליף את ראובן עטר, ראה את הקבוצה שבנה מתרגשת מאוד בפתיחה. מ.ס. אשדוד, שכבר ניצחה את החיפאים בסיבוב הראשון וגם בגמר גביע המדינה בעונה שעברה, ניצלה זאת והפתיעה עם מבצע אישי של מיכאל אוחנה בדקה ה-25. אלא שהירוקים ידעו להגיב, ובדקה ה-32 איסמעיל ריאן סובב כדור חופשי ברגל ימין שתפס את שי מלכה לא מוכן בין הקורות. ארבע דקות אחרי השער ה-15 העונה של ריאן, הצליחה מכבי חיפה גם להפוך את התוצאה. רז שטיין הגביה מצוין מצד ימין ומי אם לא גוזלן התרומם נהדר ונגח לרשת.

המארחים רק רצו לשמור על התוצאה, אבל לאשדוד היה עוד קלף אחד בשרוול. ההתקפה המהירה שלה ניצלה את הפרצות בהגנת מכבי חיפה, ובדקה ה-62 היה זה ניב זריהן שעבר יפה בצד ימין וסיים עם כדור ברשת של רון שושן. הלחץ שוב עבר לירוקים, שרצו להימנע ממשחק ישיר על האליפות מול מכבי תל אביב בעונה הבאה. אז גוזלן שוב הופיע. החלוץ המוכשר השתלט בדקה ה-67 על כדור רוחב של יובל יוסיפוביץ', ניסה פעם אחת, ניסה פעם שנייה ובסוף השכין את הכדור ברשת. שער מספר 28 לגוזלן, ששבר העונה את שיא המועדון של עדן בן בסט (25) וממשיך לאותת לבנאדו. מכבי חיפה נהנתה מקצת מזל עד לסיום (כדור חופשי של אוחנה לקורה בדקה ה-84), שמרה הפעם על היתרון וחגגה תואר מרגש עם המאמן אברהם אבוקרט. ביום שלישי יש לה כבר את חצי גמר הגביע. העונה הזו עוד עשויה להסתיים בדאבל.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
חגג עם שחקניו לשעבר. בנאדו/קובי אליהו

אריק בנאדו, שהגיע לחגוג עם שחקניו לשעבר, אמר בסיום: "אני מאוד גאה ומתרגש. הילדים עשו דרך מדהימה והוכיחו שהם ווינרים. אני אמנם התחלתי, אבל הקרדיט מגיע לאבוקרט, שמוליק חנין וכל השאר. אני מקווה שנראה את החבר'ה האלה בשנים הבאות בקבוצה הבוגרת. יש פה שחקנים מהמוכשרים בארץ ואני בטוח שמכבי חיפה תהנה מהם בעתיד".

המאמן אברהם אבוקרט לא שכח לפרגן לקודמו בתפקיד: "כל הכבוד לאריק בנאדו, הוא עשה לי עבודה לא פשוטה. לא קל להחליף מאמן שניצח תשעה משחקים רצופים בפתיחת העונה. כל הכבוד לו, הוא תמיד מתחשב ומתעדכן במה שקורה בנוער. מגיע לו שאפו גדול ואני מקווה שהשחקנים האלה יגיעו לבוגרים ויוכיחו את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully