וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מה שהיה עם הצ'צנים הכין לנו את הקבר"

מאמן בית"ר ירושלים מצא את האשמה במצב, תקף גם את ערן לוי ("הרס את חדר ההלבשה") והצהיר: "אני משוכנע שנישאר"

ברני ארדוב

צפו במשדר לקראת מחזור ההכרעה בתחתית

התלהבות גדולה בקרב אוהדי בית"ר ירושלים לקראת המשחק הגורלי נגד בני סכנין מחר (שבת, 19:10, ערוץ 1) בערב בדוחא, משחק שעשוי להוריד את אחת משתי הקבוצות לליגה הלאומית. מהרגע בו הודיעו אוהדי בית"ר כי כי למשחק אחד הם שמים את המחאה בצד ומגיעים לדוחא נרשמה התלהבות גדולה ומרבית הכרטיסים שנשלחו לירושלים צפויים להימכר במהירות. ממשרד הכרטיסים בימות נמסר כי "עד הצהריים צפויה לאזול כל הכמות של 400 הכרטיסים שנשלחה אלינו".

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תכונה גדולה. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

המשטרה הקצתה לבית"ר כ-800 כרטיסים והמשמעות היא שמחר באיצטדיון בעכו יימכרו לאוהדי בית"ר כ-400 כרטיסים נוספים. המשטרה מעריכה כי כל הכרטיסים לאוהדי בית"ר יאזלו ואף חזרו והדגישו כי על אף ההודעה אתמול של מאזן גנאים, לא ייפתחו קופות בפארק אוסטרליה וכי המכירה תתבצע באיצטדיון בעכו בלבד.

בהמשך להיערכות למשחק, היום נודע כי למגרש יגיעו גם מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו והיועץ המשפטי לממשלה. זאת במסגרת המאבק והטיפול של מערכות האכיפה בתופעות של גזענות ואלימות בספורט. עוזר מאמן בית"ר ז'אן טלסניקוב, שנמצא בהשתלמות מאמנים בגרמניה והיה אמור לסיים אותה בשבוע הבא נתבקש על ידי היו"ר איציק קורנפיין לקצר את ההשתלמות, נחת בארץ ויהיה עם הקבוצה מחר בסכנין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ז'אן טלסניקוב עוזר מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ישוב מוקדם מהצפוי. טלסניקוב/מגד גוזני

מאמן בית"ר אלי כהן התראיין לרדיו ירושלים ואמר לקראת המשחק: "אני מקווה שנעשה את זה. עשינו בכל אימון השבוע מאמצים להחזיר את השחקנים לפוקוס, לנחישות ולדריכות. זה נעשה גם לפני נתניה, אבל המצב כאן הוא שונה כי הם אף פעם לא הרגישו שהסכנה כל כך ממשית. הם עברו תקופה קשה, היו הרבה בעיות במועדון עם המשכורות ותנאים בסיסיים שהיו חסרים וכל המכלול הזה הביא למצב השלילי".

כהן ביקר את אריאל הרוש על ההיעדרות שלו לפני המשחק נגד הפועל חיפה: "אריאל הרוש הלך לקבל זריקה ללא רשותי ולא יכולתי לשתף אותו, הוא עשה את זה בדיעבד בלי לשאול אותי ולכן הוא לא יכול היה לשחק. אם הייתי יודע לפני זה אף פעם לא הייתי מאשר לו. זאת הייתה הפקרות כשכולם חשבו שכבר נשארנו". כהן נשאל האם טעה עם ערן לוי ואמר: "הוא הרס את חדר ההלבשה ברמות שאין דבר כזה. כשאני מרגיש את חדר ההלבשה מתפורר אין לי ברירה אחרת".

על צמד הצ'צ'נים אמר כהן: "קאדייב לא היה מתוכנן בכלל להיות בהרכב. הביאו אותו על הדרך. אם אני הייתי יודע שזה קורה הייתי מוותר על הכול ולא מביא אותם. גם אם היה כאן ואן פרסי והיו מתנהגים אליו ככה לא היה לו סיכוי. מה שהיה איתם הכין לנו את הקבר. טוב שהקהל עושה את המהפך ברגע האחרון ובא לתת גב. ביחד אני מאמין שהשחקנים במהלך השבוע ייצאו מההלם ואני משוכנע שנישאר בליגה. אם המועדון הזה יירד ליגה הוא יתפרק ויירד שלוש ליגות ואסור שזה יקרה".

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. קובי אליהו
"טוב שהקהל עושה את המהפך ברגע האחרון ובא לתת גב". אלי כהן/קובי אליהו

* מה צריך לקרות כדי שבית"ר תרד?

בית"ר מפסידה בסכנין בהפרש של שער יותר מההפסד של הפועל באר שבע למכבי נתניה, ובנוסף הפועל עכו מנצחת את הפועל חיפה בקרית אליעזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully