וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל יגיע למשחק של בית"ר מול בני סכנין

2.5.2013 / 19:44

בשל רגישות ונפיצות המשחק, יוחנן דנינו ינכח בדוחא יחד עם היועץ המשפטי. מאיר יצחקי יממן הסעות לאוהדי בית"ר

one

בית"ר ירושלים ממשיכה בהערכות שלה לקראת המשחק הגורלי ביום שבת מול בני סכנין שהפסד בו עלול בסיטואציה מסויימת להוריד אותה לליגה הלאומית. בהמשך להערכות למשחק, היום נודע כי למגרש יגיעו גם מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו והיועץ המשפטי לממשלה. זאת במסגרת המאבק והטיפול של מערכות האכיפה בתופעות של גזענות ואלימות בספורט.

ובתוך כך נודע כי הבעלים לשעבר של עירוני ניר רמת השרון מאיר יצחקי, נענה לבקשת אוהדי בית"ר ירושלים שהתקשו במימון הסעות למשחק נגד בני סכנין בשבת, ותרם אלפי שקלים כדי לסייע לאוהדים להגיע לאצטדיון דוחא ולהוציא חמישה אוטובוסים למשחק מהדרום, מהמרכז ומירושלים.

יצחקי אמר בנושא: "אני ליכודניק מלידה ובית"ר תמיד חשובה לי. האוהדים במצוקה ונלחמים על הבית שלהם, ולכן אני שמח לסייע להם".

מאיר יצחקי יו"ר עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
"תמיד אשמח לסייע". מאיר יצחקי/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים נגד גזענות. קובי אליהו
יוכלו לאסוף כרטיסים מעכו. אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

מעבר לכך, אוהדי בית"ר שיזמינו את הכרטיסים באמצעות כרטיסי אשראי יוכלו לאסוף אותם מאצטדיון טוטו בעכו בין השעות 15:00 עד 18:00, ובמידה ויישארו כרטיסים, הם יוכלו לרכוש אותם שם. יש לציין כי מכירת כרטיסים לאוהדי בית"ר תיערך אך ורק באצטדיון של עכו ולא בפארק אוסטרליה, כפי שהיה מתוכנן מלכתכילה.

במרחב צפון של המשטרה גילו אתמול כרטיסים מזוייפים בסכנין ובירושלים, לטענתם המשטרה זיוף ברמה גבוהה מאוד שלא ניתן לזיהוי ללא בדיקה. כרגע נעצר בן אדם אחד באיזור הצפון ובמשטרה מעריכים שיהיו מעצרים נוספים. במשטרה מזהירים ומבקשים מהאוהדים לקנות כרטיסים רק בעמדות המכירה שנבחרו על ידי המועדונים.

עוזר מאמן בית"ר ז'אן טלנסניקוב, שנמצא בהשתלמות מאמנים בגרמניה והיה אמור לסיים אותה בשבוע הבא נתבקש על ידי היו"ר איציק קורנפיין לקצר את ההשתלמות, נחת בארץ ויהיה עם הקבוצה מחר בסכנין.

* מה צריך לקרות כדי שבית"ר תרד: בית"ר מפסידה בסכנין בהפרש של שער יותר מההפסד של הפועל באר שבע למכבי נתניה, ובנוסף הפועל עכו מנצחת את הפועל חיפה בקרית אליעזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully