וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניגה: "מישהו צריך לצבוט אותי כדי שאאמין"

בדרך לגמר, מנכ"ל באיירן מבטיח: "לא נהפוך ליהירים". היינקס רומז על פרישה. צפו בבווארים חוגגים עם אוהד שפרץ למגרש

החגיגות הגדולות של באיירן מינכן המשיכו אל תוך הלילה, וכעת, אחרי שהשפילה בסיכום חצי הגמר 0:7 את ברצלונה, הקבוצה הטובה באירופה מתרכזת רק בדבר אחד: הפיכת העונה הפנטסטית הזו, להיסטורית. הבווארים רחוקים ניצחון אחד בגמר על דורטמונד מזכיה בטרבל, ואם להתבסס על החודשים החולפים, אין ספק שהם יגיעו לוומבלי ב-25 במאי כפייבוריטים ברורים.

ב'בילד' העניקו לארבעה שחקנים את הציון המושלם 1: תומאס מולר, פרנק ריברי, אריאן רובן ובסטיאן שוויינשטייגר.

ולקטע משעשע: אוהד באיירן פרץ אל כר הדשא, השחקנים חגגו איתו בטירוף

"אני כמעט צריך לצבוט את עצמי כדי להאמין", אמר מנכ"ל המועדון קארל היינץ רומניגה. "ניצחנו בקאמפ נואו 0:3 את הקבוצה הטובה בעולם, ניצחנו 0:4 בבית, וזה בלתי ייאמן. המשחקים מול ברצלונה היו כמעט מושלמים, אבל לא נהפוך ליהירים עכשיו. השלמנו הישג גדול - גמר שלישי בארבע שנים, ועכשיו אנחנו רוצים להרים את הגביע. אני חושב שיש לנו סיכוי טוב".

יופ היינקס האהוב, שיעזוב את המועדון בקיץ, התייחס לשמועות על מעבר אפשרי לליגה הספרדית, אולי אפילו לריאל מדריד ורמז כי עשוי לפרוש: "ריאל מדריד לא דיברה איתי. עוד שבוע אהיה בן 68, אני חושב שאצטרך לחשוב על לעשות הפסקה".

שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
ערב היסטורי. שחקני באיירן בטירוף/רויטרס

דניאל ואן בויטן, שקיבל את המקום בהרכב על חשבון דאנטה וסייע לבווארים להמשיך את הרצף הנהדר של ארבעה נצחונות בליגת האלופות ללא ספיגת שער, אמר: "זה מדהים. לא כולם האמינו שאנחנו יכולים לעשות את זה, אבל אנחנו גאים בעצמנו. זה חלום שהתגשם. אני חושב שגמר גרמני יהיה יותר קשה עבורנו".

צפו באוהדי באיירן מינכן חוגגים ברחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully