וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אוהדי בית"ר ירושלים יגיעו למשחק מול סכנין

1.5.2013 / 22:59

אחרי התלבטויות, מטה המחאה החליט לתמוך בקבוצה במשחק הגורלי: "סכנין דירבנה אותנו, בעזרת השם נוריד אותם ליגה"

one

בית"ר ירושלים תזכה לתמיכת אוהדיה במשחק הגורלי מול בני סכנין ביום שבת, משחק אשר עשוי להוריד אחת מהקבוצות לליגת המשנה. מטה המחאה של האוהדים הירושלמים החליט להגיע לסכנין ביום שבת הקרוב ולהתמזג עם הקהל, כאשר גם ראשי המחאה משוכנעים שעם האווירה במגרש כולם יצטרפו לעידוד ותמיכה בקבוצה.

"אם סכנין חשבו שכל ההתבטאויות שלהם יפחידו אותנו, הם כנראה לא יודעים עם מי יש להם עסק", אמר היום (רביעי) בכיר במחאה. "אם לפני כן היתה התלבטות, הם הכריעו את הכף. אנחנו מזכירים להם שסכנין היא בשטח ריבונות ישראל ונבוא למשחק כדורגל במדינה שלנו. כל אוהד יניף דגל ישראל ותהיה חגיגה גדולה שלנו ובעזרת השם גם נישאר בליגה ונוריד אותם".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רגע האמת מתקרב. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

האוהדים מתארגנים הערב ומחר בנסיון לסדר הסעות למשחק. מספר גורמים עשויים לסייע במימון ההסעות עבור האוהדים שצפויים להוציא לפחות ארבעה אוטובוסים לסכנין. האוהדים זועמים כי בשלב זה ניתן לאסוף את הכרטיסים רק במשרד הכרטיסים בימות בירושלים ולא באיזור המרכז ומחר ייתכן שינוי בנושא.

בבית"ר עושים את המאמצים לשלם חלק ממשכורות חודש מרץ עד ליום שישי על מנת לגרום לשחקנים תחושה טובה יותר לקראת המשחק. בבית"ר אמרו: "אנחנו יודעים שהשחקנים שמים הכל בצד עד יום ראשון אבל כל מה שיכול להוסיף - ננסה לעשות את המקסימום. אנחנו מאמינים במחויבות שלהם בכל מקרה".

* מה צריך לקרות כדי שבית"ר תרד: בית"ר מפסידה בסכנין בהפרש של שער יותר מההפסד של הפועל באר שבע למכבי נתניה, ובנוסף הפועל עכו מנצחת את הפועל חיפה בקרית אליעזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully