וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהבטן מישירה מבט לשכל: למה בית"ר ירושלים תרד ליגה

29.4.2013 / 13:41

לקראת מחזור הנעילה הלוהט, כותבי וואלה! ספורט מגישים את התסריטים וההימורים שלהם. מתחילים עם חמי אוזן שמסביר למה בית"ר ירושלים תרד ללאומית ומה הקשר לערן זהבי

one

התסריט:

הפועל חיפה מפסידה במקרה 1:0 להפועל עכו (הכי נוח לכולם), נתניה תנצח שלא במקרה את הפועל באר שבע 0:1 (באר שבע, משחקי חוץ, אתם יודעים), ובית"ר תפסיד בתוצאה קצת יותר גבוהה מ-1:0 בסכנין (שחקני בית"ר הרכיכות, משחקי חוץ, מה יש להוסיף). מה, פתאום זה נראה לכם הכי הגיוני, אהה? אל תתפלאו אם לא יהיה שם גם שער עצמי של סדאייב.

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פתאום זה נראה לכם הכי הגיוני, אהה? מויאל/קובי אליהו

ההימור:

יש משחקים בהם הבטן לא מעכלת שום חישוב רציונאלי. לפני כל משחק, הרי, מתנהל ויכוח עירני בין הבטן לשכל. השכל מתייחס לעובדות, הבטן מחפשת הפתעות. השכל דורש צדק ספורטיבי, הבטן חולמת על צדק פואטי. גם לפני משחק בין מכבי תל אביב להפועל רמת גן, לבטן יהיה מן דגדוג כזה שיגרום לה להמר על סנסציה בלי למצמץ בכלל. הנה, השבוע, למשל, יש לכמה מאיתנו תחושת בטן טובה שברצלונה תהפוך את התוצאה מול באיירן, אבל ברוב המקרים זה לא יותר ממשאלה.

אבל יש מקרים בהם הבטן מישירה מבט לשכל, מסתכלת לו בלבן של העיניים, ואומרת לו בביטחון חריג מהמקובל– הפעם אתה באמת טועה. אתה מפספס משהו יותר גדול מלוח התוצאות האחרונות של כל קבוצה. זו, למשל, היתה ההרגשה של הרבה מאוד אוהדי בית"ר לפני שער הדאבל של ערן זהבי בטדי. הם ישבו בטדי וראו את זה קורה. הם ידעו שזה יקרה בדקה ה-30, הם התעקשו שזה יגיע בקרוב גם בדקה ה-60 ולא הופתעו מדבר כשכולם תפסו את הראש בדקה ה-90. מי שראה את לוח משחקי הפלייאוף, לפיו הפועל תל אביב מסיימת בטדי, הופתע רק מדבר אחר: שהאדומים לא הגיעו כאלופים לטדי עוד לפני כן.

והנה, עם אותו משב רוח, אבל בדיוק אותו משב רוח, בית"ר מגיעה לסכנין למשחק על חייה. מרפי סידר מחדש את לוח משחקי הפלייאוף, הפעם רק התחתון. מרפי כתב לעצמו לפני כן: יש להעניש את מי שלא למד שום דבר מיום אסונו במחזור האחרון בטדי מול הפועל תל אביב. הפעם זאת כבר תהיה סכנין, שתעשה סוף מושלם לפרשת הצ'צ'נים. מרפי רשם לעצמו גם כמה פתקיות לקראת המחזור האחרון: 1. לדאוג לפני המשחק שאוהדי בית"ר יגלו הפעם סימני אחדות ויגיעו לדוחא כדי לראות הכל. 2. אם אפשר – שיהיו שם כמה שיותר מאלו ששרקו בוז לסאדייב. 3. גם אוהדים שרבו עם דריו פרננדס יתקבלו בברכה. 4. לעזור לבית"ר לחגוג בהתלהבות שער מוקדם, רק כדי לראות את כולם בוכים את המהפך ואת ההשפלה שיבואו אחר כך, עם שלישיה סכנינית קלילה. 5. תשתדל שאריאל הרוש יהיה כשיר למשחק.

כזה הוא מרפי: מציית לחוקים של עצמו. מת על סגירות מעגל מושלמות, סמליות. הוא מתאכזר למי שלא דואג לעצמו ועוד יותר לאלו שהורסים את עצמם בעקביות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי בית"ר ירושלים בהפגנה נגד ארקדי גאידמק. קובי אליהו
מרפי רשם לעצמו גם כמה פתקיות לקראת המחזור האחרון: 1. לדאוג לפני המשחק שאוהדי בית"ר יגלו הפעם סימני אחדות ויגיעו לדוחא כדי לראות הכל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully